Gå til innhold

Bestemor/mormor-krus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har funnet sånne krus?? Hadde tenkt å kjøpe til mamma og gi når vi forteller det, men det er jo klin umulig å oppdrive!!! Har vært på glasmagasinet, tilbords, jernia, clas ohlsson og nille. På nille fant jeg det da, men syns ikke de var noe fine... Vil ha sånne koselige som da jeg var liten jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett sånne krus på maxi mat på det nye Nordbysenteret nedenfor Svinesund. Det er rett over svenske grensen. Er nok kanskje for lang å kjøre for de som ikke bor i Østfold.

Skrevet

Bor ikke så langt unna grensa selv, og har en bil på verksted i Sverige nå, så dette må sjekkes ut når vi skal over og hente den!!! Tusen takk :)

Tar gjerne imot tips om steder i Oslo-området også da :) Spørs hvor lenge jeg klarer å holde dette sjult for mamsen nemlig...

Skrevet

De som er i Sverige er sånn gamle dagse. Sånn løkkeskrift med Bestemor og Mormor.

Skrevet

Tideli bom, de var fine de krusene, men jeg vil ha sånne koselige gammeldagse ... Husker mamma hadde ett som var offwhite-aktig i bunnfargen, med brun ring på toppen og hjerter og en tegna mamma på. Også sto det verdens beste mamma på. Noen som skjønner hvilke kopper jeg mener.

Kanutten, jeg må definitivt en tur til Sverige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...