Gå til innhold

Reagerte deres barn på 3mnds vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vaksine i dag.. har fått litt feber og har vondt på stikkstedet. Hun har skreket så voldsomt. Har gitt henne ei stikkpille nå. Så nå er hun rolig. Men det er tydelig at hun har vondt på stikk stedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik var det med lillegutt også...

han skreik skikkelig sånn 4 timer etter vaksinen... Ga han stikkpille og han ble rolig igjen... stakkars... jeg bar og bar på han (sambo var på jobb) og jeg måtte for all del ikke hodle der han hadde blitt stukket...

men det gikk over til dagen etterpå...

Husk å gi henne før hun legger seg, og i natt om hun får vondt.. :)

Skrevet

Tulla hadde ingen andre symptomer enn at hun kanskje sov litt ekstra godt. Det samme ved 5 måneder. Krysser fingrene på det samme ved 8 måneder

Skrevet

Takk for svar:) Huff ja dette var ikke noe gøy. Vanskelig å holde henne og når hun har vondt. Håper hun sover skikkelig i natt og at det går over fort.

Skrevet

Mini reagerte heller ikke på noen av vaksinene, ble bare trøtt:) sovna med en gang etterpå!

Skrevet

gutten min hylte veldig akkurat når det stakk, så var han helt normal helt til han plutselig fikk 40,2 i feber ca 7 timer senere. gav en stikkpille og han fikk sove på brystet mitt den natten. febern gikk ned til 38,5 og forsvant morgenen etter.-

Skrevet

Yes, hun fikk litt feber og var urolig. Men trengte ikke gi stikkpille. Til 5 mnd vaksinen skjedde det ingenting, hun bare sov godt :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...