tigergutt<3 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 kusinen min fikk den beskjeden på ultralyd i dag og ble ganske bekymret. Det kunne vist ikke skje så mye farlig med det bortsett fra at man ikke får føde og må ta keisersnitt. De mente også på at morkaken fint kunne trekke seg oppover etterhvert som babyen vokser. Det som er problemet hennes er at hun har virkelig styrt fødsler, når vannet går så er det full fart, og babyen er ute på et øyeblikk. Dette er hennes 4 barn. Hva har dere opplevd?
nr-4-i-oktober Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Ei venninne av meg fikk beskjed om at morkaka låg foran livmorhalsen da hun var inne på UL i uke 18. Hun fikk ny time ca 5 uker før termin, og beskjed om at som regel ville morkaka trekke lenger oppover etterhvert som livmora vokste. Hos venninna mi trakk morkaka seg tilbake, og fødselen gikk helt som normalt. Hvor langt er kusina di på vei? Er hun ikke så langt kommet er det meget mulig det ordner seg av seg selv )
tigergutt<3 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 ho var på ordinær ul i dag. Tror hun er nesten 19 uker.
*Super*Mamman* Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Morkaken min lå litt over livmorhalsen til å begynne med, men på UL i uke 19, hadde den flyttet seg lengre opp,,,
skalha1t etter3.pp Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 lå derned hos meg oxo me jenta mi,men når eg kom tilbake i 30uke ha den flyttet seg..de samme skjedde mes systra mi på begge hinna ,men den flytta seg.trur de e utters sjelden atte den ikkje fltter seg.den er jo festet i livmorveggen å når den vokser so flytter den seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå