Gå til innhold

morkanken lå helt nede ved livmorhalsen.. noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kusinen min fikk den beskjeden på ultralyd i dag og ble ganske bekymret.

Det kunne vist ikke skje så mye farlig med det bortsett fra at man ikke får føde og må ta keisersnitt. De mente også på at morkaken fint kunne trekke seg oppover etterhvert som babyen vokser.

Det som er problemet hennes er at hun har virkelig styrt fødsler, når vannet går så er det full fart, og babyen er ute på et øyeblikk. Dette er hennes 4 barn.

Hva har dere opplevd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg fikk beskjed om at morkaka låg foran livmorhalsen da hun var inne på UL i uke 18. Hun fikk ny time ca 5 uker før termin, og beskjed om at som regel ville morkaka trekke lenger oppover etterhvert som livmora vokste.

Hos venninna mi trakk morkaka seg tilbake, og fødselen gikk helt som normalt.

Hvor langt er kusina di på vei? Er hun ikke så langt kommet er det meget mulig det ordner seg av seg selv :o)

Skrevet

ho var på ordinær ul i dag. Tror hun er nesten 19 uker.

Skrevet

Morkaken min lå litt over livmorhalsen til å begynne med, men på UL i uke 19, hadde den flyttet seg lengre opp,,,

Skrevet

lå derned hos meg oxo me jenta mi,men når eg kom tilbake i 30uke ha den flyttet seg..de samme skjedde mes systra mi på begge hinna ,men den flytta seg.trur de e utters sjelden atte den ikkje fltter seg.den er jo festet i livmorveggen å når den vokser so flytter den seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...