Gå til innhold

Dere som har bestislt TFK twinner på Babyjungle.nl

Oslo-71 modell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at vogn+2 bagger+regntrekk( jeg sjekket sort) kommer på 712 euro inkl. frakt? Trodde den var dyrere.. Kommer toll tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestilt i dag - og det stemmer ganske godt med det vi har betalt. Vi kjøpte i tillegg myggnetting og regntrekk til bag'er (dobbelt) og regntrekk + vindtrekk til sportsdelen.

Toll kommer i tillegg - mener de snakka om mellom 1000-1500 kr.. Man har ikke moms på import av barneutstyr under 8000. Slik jeg kan se er toll 10,7 % av kjøpesum inkl frakt (+evnt forsikring på transporten) Du kan lese om det på www.toll.no

Men - har de flere TFK tvinner twister i sort da? Trodde de var utsolgt for den?

Skrevet

Vi kjøpte vogn derifra. Betalte 7500 kr ink alt

Skrevet

Det kan stemme det! Me bestilte akkurat det samme som deg, og det blei trekt ca 5700kr fra konto, pluss at me fekk rekning på 1566kr (toll). Gjekk vel ca 1-2 veker etter me fekk vogna før den tollrekningen kom. Totalsummen blei altså ca 7300kr, og det er jo ganske mykje billigere enn fullpris i Norge!

Lykke til :)

Skrevet

kan nok stemme det..

betalte det samme som sommerfuglene.bestilte svart, to bagger og sportsdel. myggnett følger med baggen og sportsdelen( genialt sitter inni). bestilte regntrekk til baggene og sportdelen, pluss to paraplyer!! totalsum 7500 tror jeg. stemmer at tollregningen kommer i posten ca en uke etter vogna..

Skrevet

Hvilken farge har dere kjøpt?

Jeg hadde egentlig lyst på sort,men den var utsolgt:-(

Mørkeblå(navy) kunne jeg ikke finne bager til.. Er det jeg som er blind?

Skrevet

Me kjøpte rød til både bagene og sportsvogndelen. Mannen som fekk velge til slutt :)

Skrevet

tror de skal ha blå bagger... jeg tok alt i svart.. men hadde egentlig litt lyst på de litt lyse blå baggene.. super kule.. men far likte ikke de... og er kan jo kanksje bli litt fort lei de..men samtidig bruker en jo ikke baggene så lenge..

Skrevet

Nå har ikke jeg bestillt da, men vi tenkte på å gjøre det. Siden prisen på vogna har gått ned, pga at det kommer en ny modell. Den nye får prisen til den gamle så fikk vi hele vogna inkl bagger til 8500 og da slo vi til på det. Prutet den ned litt :) Løp og prut og få den i svart :)

Skrevet

Når kommer den nye modellen, vet du det?

Vi har nettopp bestilt en som kommer i uke 16-17. Har ikke fått endlig pris ennå, fordi vi skal kjøpe flere ting i samme butikk og få litt skikkelig rabatt. Men, damen i butikken sa ingenting om at det var en ny modell av TFK-vogna på vei...

Skrevet

Til mamman til lille pjuske:

Hvor kjøpte du vogn?

Skrevet

Jeg mener hun i butikken sa om noen uker. Forskjellen er at den nye kan brukes som søskenvogn, med en bag og en sittedel, ellers er de helt like.

Vi kjøpte den på barnas hun og de sa at om vi skulle kjøpe noe mere der så kunne vi få enda mere avslag. Det var inkl. to bagger og regntrekk så da lønner det seg nesten ikke å bestille fra nederland.

Skrevet

Spurte i butikken i dag, og vi kommer til å få den nye modellen på leveransen i uke 16. Fikk ikke med meg hva som var nytt, da :o)

Vi fikk en pakkepris på TFK sort med hardbagger med regntrekk + allværstrekk til sportsvogna, 2 stk maxi-cosi med isofix base og en stellekommode til 15.500,-. Det synes jeg blei en veldig bra pris. Tror det er mulig de fleste steder å få ganske mye rabatt hvis en handler alt på ett sted.

Kunne kanskje ha spart noen hundrelapper på å bestille på nett og/eller følge med på tilbud, men føler at nå er det ikke verdt det. Det viktigste er å få alt i hus, jammen slitsomt å handle om dagen (er 26+5)!

Skrevet

Jeg fikk beskjed på barnashus at ny modell ikke kom før i uke 24, og det er litt for sent for oss..... Hvor har du bestilt Sol med 2 som får den i uke 16?

Ellers sa de der at forskjellen på ny og gammel modell var at kalesjen var to delt og at fotbrettet kan heves opp. Akkurat det med fotbrettet er jeg litt opptatt av og hadde derfor veldig lyst på den ny modellen.

Skrevet

Beklager at jeg svarer så sent. Har vært på fjellet i helgen ;o)

Jeg har bestillt den i en lokal butikk på Kongsberg som heter Lille Meg. De har nettside lillemeg.no, uten at det står noe særlig på de.

Jeg spurte Siv (som driver butikken) spesifikt om vi fikk den nye modellen, og hun svatre bekreftende på det. Rart at det var forskjell. Gi meg gjerne beskjed hvis du finner ut at jeg har blitt feilinformert.

Skrevet

Hei igjen,

sjekket med Barnesikring om når vognen kommer til Norge, her er svaret jeg fikk.:

Den nye tvillingvognen kommer i uke 26. Og er helt super, fotbrettet kan justeres og har to enkle kalesjer.

Skrevet

Takk. Jeg skal ringe butikken "min".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...