Gå til innhold

hva mener du? reklamasjon av genser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

reklamerte på en genser i dag, vasket en gang, på riktig temperatur. Gulltrykket var da nesten helt borte. Kostet 600 kr. Ekspeditøren spurte hva jeg hadde vasket den med, jeg sa milo. Det måtte IKKE brukes på bomull sa hun. Er det sant? uansett jeg vet ikke hva utfallet blir, hun måtte snakke med sjefene sine pga av at ingen andre var kommet tilbake med samme genser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du hadde kvittering og reklamerte innen "rimelig tid" (ikke et halvt år etter du oppdaget feilen liksom) så skjønner ikke jeg hva Milo har med saken å gjøre. Da må det jo stå på varen. Jeg har ofte vasket bomull med Milo uten at det har ødelagt noe som helst... Regner med du ikke har tørketromlet gensern?

Skrevet

det var faktisk det jeg sa til henne. Jeg tror ikke hun mente at det var dette det stod på ( at jeg hadde vasket med Milo), men burde hun ikke gitt meg tilgodelapp eller penger?? jeg jobber selv i butikk, og der får kundene tilbake penger om slike ting skjer

Skrevet

jeg har ikke kvittering, fikk genser til jul av sambo. Vi eier ikke trommel, så nei=)

Skrevet

Hvor kjøpte du den? Jeg kjøpte noen BikBok klær til lillesøster til jul og det samme skjedde der. Utrolig irriterende. Moren hennes skulle klage, men jeg har glemt å spørre hvordan det gikk. Ikke uvanlig at du ikke fikk tilgodelapp eller penger med en gang.....noen sjekker faktisk reklamasjonene.

Skrevet

Jobber i butikk og kan si at dersom du hadde kommet med den genseren til meg ville jeg tatt den inn men en gang uten noe spørsmål. Mye dårligere reklame å ikke gjøre det. Var hun ung hun som hjalp deg? Kanskje hun ikke viste bedre? Du får nok ikke pengene tilbake uten kvittering, men ny vare evt tilgodelapp.

Stå på krava!

Skrevet

Ikke unormalt at du ikke får avklart med en gang, sånn er det som regel i vår butikk også. Spesielt "ungjentene" som ikke har mulighet til å ta avgjørelser på stående fot. Samtidig skal også butikk sjekke opp reklamasjonene mot leverandør - butikk har "rett" til å reparere eller erstatte med lik vare inntil 3 ganger før man kan oppheve kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...