Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Vi har en Samsung LCD sak. Det jeg lurer på, dersom du har en sånn en, har du hatt noe trøbbel med den? Vår skrur seg av og på i det uendelige. Jeg blir sprø! Det går ikke an å se på noe, plutselig står den på midt på natten osv osv. Dritt tv! Men er det noen andre som har hatt sånne problemer eller er det som den gale kjerringa gubben kjenner, ånder som synes det er kjempe moro å kødde med oss?
MissAntrop Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Vi har Samsung LCD skjerm og ikke hatt noe problemer med den - bank i bordet! Usikker på hvilken modell vi har, men kjøpte den ihvertfall for 1 1/2 år siden.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Oki, da er det ikke samme greia tror jeg. Det jeg lurer litt på nemlig er om det touchgreiene på selve tven er litt sensitivt og om jeg kanskje skal vaske bort fete fingermerker og flytte litt på høyttaler og slikt og om det kan ha noen effekt, men siden jeg er lat så vil jeg jo sjekkfe først:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå