Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Nå er det snart bare noen dager igjen til 29.mars...dagen da jeg skal fri!! Kjenner nervene begynner å kommer og er ikke helt ferdig med planleggingen heller.... Så langt har jeg klart å få fri den dagen og få ham til å ta seg fri også...Så reiser vi på hytta på fjellet ( der hvor han trives aller best ) Barna er med også så derfor blir det litt ekstra som taes hensyn til, men det skal gå bra:o) tenkte å starte dagen med å servere ham frokost på sengen og deretter gå tur med hundene:o) Så reiser vi på fjellet alle sammen. Der blir nok dagen ganske ordinær helt til barna er i seng. Da tenkte jeg han skulle få ta med seg hundene på en liten tur og imens skal lage i stand litt kos...Skal kjøpe med en hel haug med stearinglys eller eventuelt fakler. Sette de ut i snøen slik at de former et hjerte. Jeg skal ta med noe varm å sitte på, sjampanje og kanskje kakao. Så skal jeg surre meg selv inn i et teppe og sette meg midt inne i hjertet med en rose for hvert år vi har vært sammen...det bli i alt tre roser:o) Også holder jeg på å vurdere å kjøpe en ring til ham...Dette blir da kun en forlovelsesring som blir byttet ut med en giftering senere. Så er det bare å vente på at han kommer for så å ta det store skrittet:o) tenkte også å skrive ned noen fine ord om ham...Huff....blir dette for klisje?? Fint om noen kan gi meg noen tilbakemeldinger:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå