Gå til innhold

sluttet med sex ca uke 29, dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

Føler det er sånn at enten så har man ikke sex i svangerskapet, eller så har man det..

Jeg og kjæresten har hatt et deilig sexliv hele svangerskapet..

Men nå (uke29) har magen begynnt å vokse, og tror dette avtenner han.. Han klarer ikke å la værr å tenke på at babyen er en del av det osv... Før magen kom så ble han ikke påminnt dette med magen hvertfall..

Hvordan er det med dere? Stoppet det plutselig opp i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sex som bare det enda vi, er i uke 34.. Magen min har vært stor lenge, (den er større enn gjennomsnittet) og det går helt fint og ha sex ;)

Skrevet

Hei.

Er i uke 38 nå, og vi har sex enda. Veldig forsiktig, men føler behov for den nærheten nå som kroppen er proppfull av hormoner og tankene rundt kropp og utseende lett kan være negative. Og sex kan jo framskynde fødsel sies det, og det hadde heller ikke gjort noe nå- rimelig klar for å få ut detta barnet;)

Skrevet

Nei, hvorfor skulle vi slutte med det- det er da så deilig! Vi haddde sex hver dag frem til fødsel i forrige svangerskap. Denne gangen har vi barn og krevende jobber så begrenser seg kanskje til annenhver dag, men ser ingen grunn til å slutte med det. Uke 30 her.

Skrevet

er i uke 38, vi har sex ennå. forloveden min synes jeg er deilig selv med stor mage:) han bryr seg ikke om at magen er der:)

Skrevet

Var i uke 38, hadde vi sex og det ikke helt fint selvom magen var stor.:)

Skrevet

vi har hatt tørke fram til nå, men plutselig (i uke 28) kom lysten tilbake igjen:o) deilig!!! men nå er det jo magen som er i veien da, men deilig likevel:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...