Gå til innhold

jippi, og hjelp jeg er gravid! :)


trekløver<3  har fått 3.jenta

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Fant ut i går at jeg er gravid, og regnet meg frem i dag at jeg muligens har termin ca 20.okt.JIPPI!! :o) Jeg og min samboer har prøvd i ca et halv-år, og plutselig så skjedde det! Skrekkblandet fryd! :) hehehe.. ;O) Jeg har ei jente på snart 5 år fra før. Gleder meg vilt til å fortelle henne nyheten! :o) Litt tidlig enda. Enklere å forklare henne situasjonen når magen begynner å komme føler jeg. Hvordan har dere flergangsfødende gjort det når dere har presentert det for deres barn fra før? Hvor langt på vei da? Jeg gleder meg MASSE til tiden fremover. Men det jeg gruer meg til er å fortelle nyheten til min sjef når den tid kommer. Han spurte nemlig om jeg hadde planer om familieforøkelse da jeg begynte i ny jobb for ca 10mnd siden.. Tips til hvordan jeg skal takle det??? :o)

 

Mvh

Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med spiren ;o)

 

Jeg er akkurat 7 uker i dag, og gleder meg til å fortelle gutten min på 4,5 og jenta på litt over 2 at det kommer en baby. Lurer også litt på når vi skal si det- det blir vel for lenge å vente for dem uansett..

 

Arbeidsgiver har vel egentlig ikke lov til å stille slike spørsmål, så han skal du ikke bry deg om- men jeg skjønner du gruer deg da.. Legg det fram positivt og selvsikkert, vis ham hvor mye du gleder deg (så kan han vel ikke si noe?)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Jeg syns ikke du skal bekymre deg så mye for hvordan du skal takle det å si det på jobben. Det er jo ingen som har noe med det, sånn rent bortsett fra å tilrettelegge for deg, og planlegge evt vikar når du er i permisjon. Sjefen din har egentlig ikke noe med å spørre om du hadde planer om familieforøkelse. Ikke la bekymringer ang. dette ødelegge gleden iallfall!:-)

Jeg startet i ny jobb for 8 måneder siden, men jeg føler meg heldigvis ganske trygg for at min nærmeste leder bare vil være glad på mine vegne. sånn burde det være for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine svar! ;O) Jeg vil ikke at det skal ødelegge gleden min med spiren :o) Så jeg skal huske på det fremover, og når dagen kommer for at det passer seg å si det, så går det nok helt fint når jeg først får sagt det..hehe ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...