Amalie82 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hei! Jeg har blitt syk, samt sovet veldig dårlig i en periode. Ca en uke. Aldri mer enn 4 timer om natta, og aldri sammenhengende. Skulle ønske pappan kunne vært hjemme i morgen, for jeg føler meg ikke i form til å være en god mor for vår datter på 6 mnd., men det blir bare sure miner når jeg nevner det. Må dere være alene med barna når dere er syke? Barnet er friskt.
Stor_smil Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Nei, såklart skal far være hjemme da! Det blir det samme som at "barnepasser" er syk God bedring!
~sjiraff~ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Sykedagene man har gjelder ved barn eller barnepassers sykdom, så det er ikke noe i veien for at han er hjemme om du er syk.
scoobidoo Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde det sånn i en periode i fjor. Til slutt knakk jeg sammen, og da spurte han om jeg ville at han skulle være hjemme dagen etter. Gjett om jeg ble glad! Og to dager etter var jeg frisk... Det skal ofte ikke mer til enn søvn, så blir man frisk. Så han kan godt være hjemme i morgen, synes jeg. :-)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Her er pappaen hjemme om eg er så dårlig at jeg ikke klarer å ta vare på ungene
☆Anonymia☆ Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 jeg var utrolig dårlig her om dagen,hadde ikke sovet hele natta,da var sambo hjemme med meg .. syns pappan kan være hjemme om mamma føler hun ikke klarer det alene.
MamiMaribel Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Det har ikke skjedd at jeg har vært så syk at jeg ikke kunne ta meg av datteren min - men hvis den situasjonen oppstår vil ikke mannen min nøle med å være hjemme for meg. Han hadde nok ikke foreslått det selv, men hadde selvfølgelig tatt meg seriøst hvis jeg sa jeg følte meg for syk til å ta meg av barnet. Det er trist at mannen din ikke tar deg på alvor og respekterer behovet dittt når du forteller ham at du trenger hjelp. Du skal da ha lov til å være syk og bare hvile deg selv om du er hjemmeværende. Han skulle skamme seg.
Amalie82 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2008 Man klarer jo det man må, men jeg er skikkelig sliten kjenner jeg. . .
Honningmelon Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 La han være hjemme du. Høres ut som om du trenger det nå. God bedring :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Her er pappaen hjemme om eldste er syk (som ikke er hans engang), og jeg må ha begge to hjemme. Da jobber han hjemmefra isteden. Er jeg syk, så jobber han også hjemmefra. Det er fordelen, at han ikke trenger og la være og jobbe, men alikevel er hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå