Gå til innhold

Pappa hjemme når du er syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har blitt syk, samt sovet veldig dårlig i en periode. Ca en uke. Aldri mer enn 4 timer om natta, og aldri sammenhengende. Skulle ønske pappan kunne vært hjemme i morgen, for jeg føler meg ikke i form til å være en god mor for vår datter på 6 mnd., men det blir bare sure miner når jeg nevner det. Må dere være alene med barna når dere er syke? Barnet er friskt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde feber på 39. Sikerlig tett og vondt i halsen, og sefølgelig masse oppkast.Elste er i barnehagen så det er jo greit,men sefølgelig blei minsten syk også å måtte være hjemme så jeg beordret min mann til å være hjemme.

Det angrer jeg ikke på for litt over 10.00 ringer de fra barnehagen og vi må hente ho for ho kaster opp.

Men jeg skal være sikkerlig dårlig form før jeg ber mannen være hjemme.

Skrevet

Hei

Denne hjelper deg vel ikke nå lenger men:

Her har pappan vært hjemme ett par ganger når jeg har vært helt slått ut pga brystbetennelse. Jeg har rett og slett ikke vært i stand til å ta meg av barnet og pappaen har brukt syke barn/barnepasser dager på meg. Det burde ikke være noe problem for dere heller.

Skrevet

JA!! Han bruker av sine syk barnepasser-dager, og jeg bruker av mine når han er syk! I vår familie er det en selvfølge at den som er syk ikke skal behøve å ha omsorg for barna i tillegg.... God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...