Gå til innhold

Andre som synes det er litt stille rundt uke 19?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jo at det jobber i magen, at det strekker og stikker litt, men foeler babyen er litt stille, er det vanlig saann rett foer og rundt halvveis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda. Helt vanlig:-)

Masse ulike faktorer som bestemmer hvor mye du kjenner.

1. Din høyde

2. Om dette er ditt første svangerskap

3. Hvor morkaken ligger

4. Hvordan babyen ligger (hvor "sparkene kommer")

5. Hvor aktiv bayen faktisk er, store variasjoner mellom friske babyer også.

..osv.

Skrevet

Ok.....godt det.

Demrer litt fra datteren min naa, hun var faktisk ogsaa ganske stille.

1,70 hoey

Andre svangerskap

Aner ikke hvor morkaken ligger

Tror hodet ligger til hoeyre, der UL visste for 1,5 uke siden i hvert fall.

Da faar jeg bare vaere taalmodig da.....

=o)

Skrevet

Ja, til en viss grad kan du slappe av og være tålmodig.

Jeg syntes også det var veldig stille "neri der" for noen uker siden, men det har kommet seg nå (uke 20+1).

Har dessuten morkaken på fremsiden, og det demper visst mye.

Jeg er en hel cm høyere enn deg!!...

Skrevet

hei, jeg er 18+0 og kjenner ikke så mye til babyen heller, helst bare hvis jeg sittter og det blir litt trangere for han liksom. kjente ikke så mye fr rudt uke 20 i min to forrige sv skap heller. iår og i overigår kjente jeg ingenting selv om jeg hdde kjent litt dagene før. Regner med at han hadde snudd på seg sånn at jeg ikke kjente det så godt, men idag er sprka tilbake nederst i magen igjen.. rart det her altså, men tror ikke du skal uroe deg så mye, de har fremdeles god plass veit du :-)

Skrevet

Jeg kjenner heller ikke noe enda. Gleder meg til første sparket! :) Jeg er 1,75 høy og har morkaka forran.

Skrevet

Viss du tykkjer det er stille, så prøv å ete noko svært sterkt krydra mat. Eg trur det kan hjelpe. Eg åt sterk mat på restaurant forleden og hadde nesten problem med å sovne på kvelden pga heftig aktivitet der nedi. Er no 18 + 3.

Her er ungen ganske aktiv særleg på kveld/natt.

Skrevet

Det hoeres bra ut at det er normalt med mindre aktivitet for noen denne fasen. Jeg har ikke vaert noe saerlig bekymret denne graviditeten, men kjenner at jeg setter pris paa noen vink innenfra om at ting er greit altsaa... Sterk mat ordnes lett, faar proeve det i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...