Gå til innhold

Kronisk shopping anfall...............er det da greit å...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuuuuuuuuuuusen takk.................glimter jeg med tårevåte øyne og skuler bort på de blanke støvlettene, nye genseren(som sikker kunne vært 10 stk) nye buksen som bare rooooooper etter å bli gått med, tatt vare på og omfavnet.....

Skrevet

Anbefaler to..

Skrevet

HVor i alleste dager har du shoppet? Jeg vil også....

Skrevet

He he det er bivirkninger av å ha litt barnefri i noen timer...............merker nå hvor lite barnefri jeg har, i tillegg hvor *ikke* bra jeg har av det............tenker jeg å titter smertefult på visan............men smilet glimter til ved synet av støvlettene....hehe.

Vanligvis har jeg ikke tid til å titte, bare fare forbi med tre unger på slep..............men i dag HKH.........da fikk jeg to hele timer=)

Ser forøvrig hvordan det gikk=)

Skrevet

Det høres utrolig selvtilfredstillende ut alt sammen! Jeg har barnefri i morgen og skal til frisøren - uten å fortelle samboer hvor dyrt det faktisk er hver gang jeg setter bena mine innenfor en frisørsalong. Ulempen er at jeg kan ikke dempe nervene med et glass vin når jeg kommer hjem ;-)

Skrevet

I hvertfall om du har hatt et kronisk shoppinganfall....da er det greit å døyve smertene med et glass rødvin...

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan man kan ha et kronisk anfall jeg. Jeg mener, kronisk betyr varig og anfall er vanligvis noe av akutt karakter? ;-)

Skrevet

Selvom det er kroninsk trenger ikke bety at noen dager er værre enn andre=)

Skrevet

Selv kronikere trenger gode smertestillende. Sørg for å finne en flaske som koster skjorta da. ;-)

Skrevet

Ammer fortsatt, så har ikke satt mine nette små bein på polet på lange tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...