theafranord Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Tenk....når hun fikk barn i en alder av 40 så var jeg så snill å hjelpe henne veldig mye....Jeg hadde barnet liggende hos meg da hun bare var 3-4 uker gammel en hel helg så moren fikk dra ut på fest(var litt rystet jeg) Siden har jeg hatt henne jevnt og trutt de siste 3 årene....i tider har det vært så mye at hun kaller meg mamma og gråter når hun ikke får være hos meg.( har henne 7 dager i strekk, hun har aldri hatt mine) Da hun fikk barnet lånte jeg henne alt jeg hadde av baby klær, sprinkelseng, leker og bilstol. Da jeg ble gravid...som var over to år etter at hun fikk låne alt dette spurte jeg om å få dette tilbake. Sprinkel senga var en dag parkert utenfor huset vårt i regnvær....madrassen var borte og bunnen var ødelagt pga regn+at den var skitten. lekene sto sammen med senga og de var mildt sagt overfrodd av gammel mat og dritt...så alt ble kastet.... Klærne har jeg ikke sett noe til....bare tre uker til termin her nå, så jeg ba mannen min om å gi henne beskjed om å ordne klærne og gi meg dem tilbake... Gjett hvem som ringer meg.....og kjefter meg huden full fordi jeg ikke har kommet å hentet klærne og banner til meg osv.... Jeg er så sjokka at jeg skjelver her jeg sitter.....hun driver å sender DE meldingene....Det eneste jeg skrev tilbake var....toppen av takknemlighet.... Er dette en måte å oppføre seg på???? Huff....... ....ja og bilstolen er helt ramponert....masse hull iden og innmaten på tur ut...
Jannamor Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 herlighet!!!!??? Er det virkelig mulig og oppføre seg sånn? Og ikke minst behandle ANDRES ting på den måten?? Gi henne hevn og ikke pass barna hennes (ja det er ikke rettferdig for barna) men føles kanskje litt godt for deg... Virker ikke som det går ant og snakke med henne om det heller, hvilket egentlig burde være eneste løsning. Hun må erstatte det som er ødelagt, med mindre det er brukt til mange barn eller ødelagt pga vanlig slitasje
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 ja noen mennesker er sånn at de låner saker så lenge at du må låne de tilbake for å i det hele tatt se de igjen og når du får de er de ubrukelige. Herregud sier jeg bare... gi beskjed om at nå er det nok og at du ikke finner deg i en sånn ussel oppførsel!! og for all del ikke lån henne noe igjen!
theafranord Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Denne dama bruker alt hun har hardt....og slenger på det. Bilstolen var som ny når hun fikk den..... Senga var brukt av flere barn, men var gulle god....Men det er ikke pengene, men prinsippet det kommer ann på...Hun bare tar og gir aldri noe igjen.....
Jannamor Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Selvfølgelig er det prinsippet!!! Derfor hun (desverre) må få smake sin egen medisin!!! Lån bilen hennes og deng løs med en hammer, og si det var et ekorn som gikk på den, etter du hadde parkert den i gården hennes hvis hun spør hva som har skjedd. ?? god ide?? (hormonell her ja)
theafranord Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 he...he...ja god ide:-))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå