Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 I dag har jeg vært på H&M og kjøpt mammabukse, mammajoggebukse, mammatights og mammastrømpebukser. Og jeg er bare 6+3... Men alt jeg eier og har av bukser og strømpebukser strammer i livet så jeg holder på å bli gal! Skikkelig ubehagelig. Og H&M er jo ikke så dyrt da, så om det bare holder i noen mnd til så får det heller være. Det er hvertfall skikkelig digg med en joggebukse som ikke strammer i livet-den er allerede innviet Men må skotta godt rundt meg da jeg var på H&M. Har jo ikke fortalt dette til en levende sjel, så da hadde det kanskje vært litt dumt om noen hadde sett meg gå rundt og nititte i mammaavdelingen. Hihi...
KaWi Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Skjønner deg meeeget godt! Har nemlig gjordt det samme! =D Og det er deeeeeilig med klær som ikke strammer gitt!
camilla - med snart ny spire Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hehe, jeg håper buksene mine holder en stund til, er bare 4+2. Kan man ikke bruke vanlige joggebukser osv de første mnd? De pleier jo å være ganske løs i livet, evt. kan man jo kjøpe en str større.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Godt å høre at det er flere KaWi Joggebuksene mine har alltid vært digge og slaskete, men nå er de for stramme i livet de også! Og da fant jeg ut at jeg kunne like godt kjøpe en mammaversjon istedet for en str større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå