Gå til innhold

Ok, da er jeg offisielt tidlig ute ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på H&M og kjøpt mammabukse, mammajoggebukse, mammatights og mammastrømpebukser. Og jeg er bare 6+3... Men alt jeg eier og har av bukser og strømpebukser strammer i livet så jeg holder på å bli gal! Skikkelig ubehagelig. Og H&M er jo ikke så dyrt da, så om det bare holder i noen mnd til så får det heller være. Det er hvertfall skikkelig digg med en joggebukse som ikke strammer i livet-den er allerede innviet ;)

Men må skotta godt rundt meg da jeg var på H&M. Har jo ikke fortalt dette til en levende sjel, så da hadde det kanskje vært litt dumt om noen hadde sett meg gå rundt og nititte i mammaavdelingen. Hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg meeeget godt! Har nemlig gjordt det samme! =D Og det er deeeeeilig med klær som ikke strammer gitt!

Skrevet

Hehe, jeg håper buksene mine holder en stund til, er bare 4+2. Kan man ikke bruke vanlige joggebukser osv de første mnd? De pleier jo å være ganske løs i livet, evt. kan man jo kjøpe en str større.

Skrevet

Godt å høre at det er flere KaWi ;)

Joggebuksene mine har alltid vært digge og slaskete, men nå er de for stramme i livet de også! Og da fant jeg ut at jeg kunne like godt kjøpe en mammaversjon istedet for en str større :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...