Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 når eldstemann er 2 1/2 - 3år når det kommer en baby i huset...
Bella Swan Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Nei det hadde jeg ikke gjort. Eller jeg gjorde ikke det. Jenta mi var 2 1/2 år da gutten min ble født. Brukte ikke søskenvogn, hadde ståbrett til henne, men hun brukte ikke det heller.
simba>>>3gutter Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Nei! vi skal ikke kjøpe søsken vogn. det blir tre år mellom de og vi har nesten ikke brukt vogn de siste året. Så vi kommer bare til søskenbrett til å ha på vogna når vi skel hente og leverer i barnehagen.
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 hmm...vart usikker jeg nå. kanskje jeg invisterer i en billig brukt en. er alenemamma halve året..+ har hund. så liker jeg veldig å gå lange turer i helgene.. hehe..ser ikke for mej en 3åring på sykkel i en hånd, en barnevogn + hund i den andre... kaos
Duracella Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Kanskje hvis jeg hadde trengt å gå langt alene, ja. Men her er gubben hjemme så vi skal bare ha et brett og tror ikke vi sliter ut det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå