Gå til innhold

Noen her som skal "lage søsken" til høsten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv starter vi nok prøvingen på barn nr. 2 til høsten, så det hadde vært koselig hvis flere her inne er i den situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lyst å starte prøving på nr 2 til høsten ja, men vi er midt oppi boligkjøp, flytting og bytting av jobb, så det er mulig vi må se det an litt:)

Skrevet

Æsj, ja, det er kjedelig at det er så masse som kommer i veien bestandig. Men koselig hvis det blir noe av da!

Skrevet

Ja, vi skal prøve til høsten igjen :-) Fikk nr. 1 på mai, så har lyst på maibarn denne gang også!! Gleder meg :-)

Skrevet

Vi skal også prøve til høsten. Har en gutt som ble 2 nå i februar så det er på tide det kommer en liten bror eller søster neste sommer:) Gleder meg utrolig mye!!!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jepp :-)

Fikk akkurat tilbud om 100 % fast stilling i min nåværende jobb, så da bærer det løs med nr 2. Snuppa blir 2 i mai, så da blir det ca 3 år i mellom, noe jeg tror blir bra.

Når jeg har brukt opp 3-måneders pakningen med Loette i juni setter vi igang :-)

Gleder meg allerede til å gå gravid, og til fødselen. Krysser fingerne for at alt skal gå like glatt som sist gang :-)

Lykke til dere andre også, hadde vært morsomt om vi kunne holdt liv i denne tråden, og fulgt hverandre til høsten....

Skrevet

Ikke meningen å være anonym :-)

Anonym 17:26

Skrevet

Ja er nå allerede en liste ute. Om man ser bort fra en del drittkasting-haha. Regner med "anonym" og jeg snart er i tottene på hverandre igjen;)

Men poenget var nå at vi prøvde lage en liste. Vi får lage en komplett liste etterhvert. Vi er en gjeng allerede som lurer på våren-09 barn. Gutten min blir 2 i august. (eldste ble 10 i februar)

Skrevet

Ja, vi skal vel... Har ikke lyst på flere barn egentlig, men vil at englebarnet skal få søsken, så da må vi i ilden en gang til:)

• 2 uker senere...
Skrevet

ja,vi vil prøva på nr 2 til høsten og,har ein gutt som er 1,5 år då. Gleda meg veldig til alt på nytt! :) blir spennande å sjå kem som klarar å bli gravid kortid :)

Skrevet

Tror det...Må bare overtale mannen, som også begynner

å bli babysyk....

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal prøve til høsten.

Gutten blir da ca 2 år eldre enn sin kommende lillebror/lillesøster.

Skrevet

åååh, har så lyst å begynne å prøve da..! :D men som sagt over her, er ting som er i veien.. :s men bare jeg fikser meg en jobb og vi får en bra leilighet til da, ooog jeg får overtalt mannen, DA..! :P da blir snuppa litt over 2 år når hun får liten bror/søster.. ;) super aldersforskjell, syns jeg..!

åhh, jeg vil jeg vil.. ;)

Skrevet

Jepp, vi skal prøve på bolle nr 4! Veslebolla er 10 mnd. Så har jeg en på 8 år og ei på 5 år. Vi er nok litt gale... Vi bruker ikke prev. så jeg tror nok spiren sitter før høsten da. Det blir artig å se om dere kommer etter da:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal også begynne å prøve til høsten... Snuppa blir 2 år i september... Men ser kanskje ut til at eg e gravid allerede nå... Passe litt dårlig da vi gifte oss i august :(

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi lurer også på å begynen til høsten. da det kan ta litt tid før det faktisk klaffer så synes eg det er et bra utgangspungt..... tulla mi blir 1 år no i august, så da blir det vel helst nesten 2 år, maks 2 mellom dem :-p Tar det vel egentli litt som det kommer, men vi slutter med prevensjon til høsten. :-) hihi

Skrevet

Vi begynner prøvingen allerede neste måned, og gleder oss til å bli en familie på 5. Håper svangerskapet og fødsel går like glatt denne gangen også.

Lykke til i høst alle fremtidige prøvere!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi er ennå lit usikre, men tror vi begynner å prøve på nr 3 til høsten.. :-)

Skal rekke å gifte oss først - aug for så å dra på tre ukers bryllupsreise...med barna og med barnevakt :-)

Har to tette fra før, minsten er 7 mnd i dag :-)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det blir prøving på nr 3 for oss til høsten også. Minsten fylte ett år igår og eldstemann 9 år igår. Skal begynne p skole deltid og jobbe 100% fra nyttår, men håper det går allikevel. Synes det er helt forferdelig å være gravid, men.. Det går jo over igjen..

• 3 uker senere...
Skrevet

vi har en gutt på 18 mnd har akkurat blitt prøvere spennende å se hvor lenge det tar før en liten spire kommer:) Gleder meg til å ha en liten en inni der igjen....gruegleder meg til fødselen og plagene som følger med men...merker det er litt værre på en måte nå når man har opplevd det en gang og vet hva man går til. samtidig vet man jo at man klarte det jo forje gang og...:) Tenk når lillegutt får søsken! morro.. sambo er overmoden klar så her er det bare å stå på heheh...

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Virker som det tar lengre tid enn sist gang her hos oss. Slingrer litt med å være usikker nå har akkurat fått en ny og krevende jobb men samtidig har man jo da økonomisk støtte og far vil få rett på permisjon denne gangen noe han ikke fikk forje gang siden jeg da var student.

Er 6 dager siden mensen skulle ha kommet så venter spent, men tør ikke håpe for tidlig.

• 2 måneder senere...
Skrevet

jepp starter etter sommern. blir spennende og skummelt på en gang veslegull er 2 år i januar.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Har tenkt til det ja. Har ei lita snuppe på 3,5 mnd så det drøyer nok litt, men har ikke tenkt å begynne med prev. for å si det slik.

Runder 40 i oktober så her er det klokka som tikker veeldig fort. Har en på 18 år fra før og har ikke lyst på to "enebarn".

Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...