Gå til innhold

Craaazy house...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag fikk jeg post. Ble veldig glad inni meg, det var en pakke med håndskrevet adresse. Hmm... hva kan dette være??!Så spennende! hva for noe spennende har jeg bestillt? eller er det noen som bare har sendt meg en pakke? hhmm...

Jeg åpner i spenning... Ser masse brosjyrer, og en regning..

Ser på regningen hvem det skal betales til først

"landsforeningen for uventet barnedød"

Jeg kasta momentant fra meg alt på gulvet, hyylskreik og falt sammen i gråt. Fikk helt panikk!! skalv etterpå...

Stakkar folk rundt meg...

OG det verste av alt var at jeg tror når jeg tenker meg om at jeg har bestillt dette selv en gang for leeeeeeeeenge siden... Jeg var inne på sidene deres og skulle finne ut om hvorfor det var farlig hvis man arvet barnemadrass... Men det er hvertfall noen måneder siden tror jeg, glemt det helt ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse folka ringer meg minst en gang annenhver uke, og har gjort det i et år snart, etter at jeg en gang kjøpte noen skrapelodd av dem. Jeg har forlengst bedt dem slutte å mase - før jeg til slutt gikk tom for tålmodighet og skjelt dem ut i telefonen, og påpekt at de aldri får mer støtte av meg så lenge de driver med telefonterror, og fortsetter den særs overhyppige tigginga, men til ingen nytte. Støtter gjerne en god sak både en og fem ganger, men denne foreningen ødelegger dessverre ganske mye for seg selv ved å drive klappjakt på oss stakkarer som en gang har kommet i skade for å gi noen skarve kroner. Bare til orientering!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...