Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Junior mente helt tydelig at den ikke dugde i grøten en gang. Lukter tran og smaker ekkelt! Må ordne et lager til vi skal på helgetur! Noen som har prøvd skolding? Leste om det på ammehjelpa.no
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Tar han flaske sånn ellers? Jeg laget meg et skikkelig lager før en helgatur, men hun nektet å drikke det. Tok til slutt mme. Andre gangen jeg var borte, nektet hun å drikke melk, så da ble det vann og grøt Skolding er vel ikke anbefalt over tid siden masse næringstoffer forsvinner, men kan brukes over en kort periode
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Han tar ikke flaske, og har så langt fått all melk rett fra meg. Pumper til grøten hans. Melk fra fryseren vil kun være en kriseløsning! Men han drikker vann av tutkopp, så da får han få melk på den måten når vi skal bort. Er noen uker til vi skal på tur, så vi får trene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå