Gå til innhold

Da har jenta mi fått vallergan....

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper virkelig på en rolig natt nå for første gang på 2,5 år. Krysser fingre og det som er her....

Hun var ikke veldig fornøyd med å få det....."denne sterk mamma", men det gikk da ned. Hvis det her ikke hjelper kommer jeg til å stange hodet hardt i veggen i ren frustrasjon....da er det vel ikke fler alternativer igjen tror jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Fotsoneterapi? Det reddet oss etter at ALT annet var prøvd.

Skrevet

Spurte på det stedet her hvor de gjør det, men de ville ikke ta henne inn siden de ikke trodde hun ikke være rolig mens hun hadde behandling, så da gikk ikke det!

Skrevet

Har dere virkelig fått sovemedisin til ei så lita jente?

Har hun vært veldig urolig da, eller?

Lillegutt her begynte å sove hele natta for en uke siden, og han blir to år neste mnd, så vet hvordan det er.

Det som reddet oss var noen helsekostdråper, som ikke er farlige. Ekstrakt av grønn havre bare. Gav ham noen dråper hver kveld i en ukes tid, og etter det har han sover hele natten.

Vet ikke om det var tilfeldig da, men...

Lykke til! :-D

Skrevet

Hun må jo holdes fast under behandlingen. Kanskje de ikke har særlig peiling på å behandle barn. Leander sitter på fanget mitt mens jeg holder godt rundt han. Ikke noe kjekt mens det står på, men han får det jo så mye bedre etterpå.

Skrevet

vil bare si at noen får motsatt vikning av sove med, sønn til ei ble helt gal og jeg ble det selv når jeg var 2år.

ikke gi opp håpet..

Skrevet

Hun er våken 1 gang i timen hele natten så ja hun har vært veldig urolig! Regner med det er den Avena Sativa du bruker, prøvde den vi også men den fungerte ikke i det hele tatt her.

Skrevet

uff... så kjedelig... her har alt rettet seg, bare våken at par ganger om natta, opp mellom 5-6 men bedre enn at han står opp flere ganger om natta.

Skrevet

Huff da.... Slik var lillegutt de første 10 mnd. men så roet det seg gradvis.

Dere må være ufattelig slitne! Håper det blir roligere netter nå framover!

Vi prøvde også akupunktur, og syntes det hadde en god effekt, men ikke bra nok. Kanskje det kunne være noe å prøve hvis ikke dette funker?

Hvordan er jenta deres på dagtid da? Er hun syk på noe vis, eller er det bare søvnen hun plages med?

Sender masse sovestøv:)

Skrevet

På dagtid er hun en liten engel.....blid og fornøyd og stort sett veldig lett og ha med å gjøre! Hun er ikke syk....legen tok en del blodprøver av henne når vi var der for å se om det kunne være en annen grunn til at hun ikke sover, men alt var i orden der.

De dagene hun er i barnehagen sover hun 1 time på dagen og de dagene hun er hjemme sover hun ikke! Så det er kun søvn som er det store problemet her, og etter 2,5 år så kjennes det ut som det er et enormt problem rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...