Gå til innhold

jippi!! idag er vel unge mødre igjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel på kanal 5? (fem)

men eg ser det på web-tv, for vi har ikke den kanalen så..

episoden skal bli lagt ut på nett etter dagens episode, altså kl 8.. gleder meg! håper dem ikke er så trææg å legge ut da...

Skrevet

gleder meg jeg ååååååå =)=)

Skrevet

Uff, blir litt flau av å se på det jeg, så må alltid skru av. Når de kommer med de veslevoksne kommentarene sine om livet og unger og fødsel og...gud bedre. Pinlig.

Skrevet

Nå har jeg faktisk fått parabol, men det der orker jeg bare ikke på se på... Pinlig som Carnivale sier.

Skrevet

hehe, men så er det ikke mange som har levd ett så langt liv som deg heller da, med tanke på at du er 86 år da :)

Skrevet

det er bare enkelte av de som er pinlige da....

Skrevet

Ja, men de er såpass pinlige at det holder for hele serien :P Kan ikke drive å skru av og på ettersom de pinligste kommer og går!

Skrevet

Er det noe bra da? Har sett klippene fra serien, og jeg også synes det ser litt pinlig ut...=)

Skrevet

hehe..men akkurat nå er malin så søøøt, og litt sjalu at man bare må se på! Og jeg er over 30 og blir fortsatt nysgjerrig om kjæresten min skriver melding med jenter! hehe!

Skrevet

Enig med deg Carnivale, blir nesten flau på deres vegne når jeg ser på. Jammen godt jeg veit at ikke alle unge mødre er "sånn" som de der.....

Ser for at dem mangler noen år på baken ja.

Skrevet

Synes serien burde vært sendt for ungdomsskole elver, slik at de fikk se hvordan de som er unge mødre lever...

Skrevet

Ha ha, veldig lurt. Skikkelig prevensjon.... Endel av de har jo et noe rosenrødt syn på tilværelsen.

Skrevet

Hmmmm, i dag såg eg min første heile episode. Den serien der er jammen oppskrytt her inne. Det var jo utrulig kjedelig å sjå på. Kva er det å glede seg til da?

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...