AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Snuppa mi ammes 5 gg om dagen; morgenen, frokost, lunsj, middag og kvelds; etter grøt, fruktmos, middag og grøt. Hun får begge bryst hver gang, men jeg begynner å lure på om hun trenger det..? Hun virker ikke kjempe interessert før jeg legger henne til, men dier fint og er fornøyd etterpå.. Hvor ofte ammer dere? :0)
Marolla Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ammer når vi står opp, før begge duppene hennes og til natta. Ammer også 1-2 ganger om natta. Hun er 8 mnd
yret Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 4-5 ganger i løpet av dagen og en gang om natten. 7 mnd gammel.
Bie&babylove:-) Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 jenta mi er 8 mnd og hun vil nesten ikke ha pupp lenger!! :-( Hun vil kun ha om morran og noen ganger før hun skal legge seg på kvelden....
MathildeC Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Skal vi se, det blir til morgenen, to ganger paa dagen pluss kvelds, dvs 4 ganger ja. Og saa alt 2-4 ganger om natta.. det ble visst ganske mange ganger allikevel :-) Det var en periode hun ikke var saa interessert, men naa synes hun visst det er kjekt igjen.
Én til Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Om morgenen når hun våkner, en gang midt på dagen før soving, og før hun legger seg om kvelden. Våkner som regel ikke om natten, men hvis hun gjør det er det i 4-5-tiden og da får hun pupp da også. Blir vel totalt 3-4 ganger i døgnet da :-) Hun er 7,5 mnd.
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Jeg teller ikke...ammer stort sett til hvert måltid, men jeg prøver å få i henne litt grøt til frokost og litt middagsglass til middag. Hun får litt pupp etter grøten om morgenen, så sover hun og får litt pupp etter det også. Pupp etter middagen og så pupp en-to ganger til før kveldspuppen. I tillegg får hun pupp tre-fire ganger om natten. Milla får bare på en pupp av gangen.
fox`y Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 vær 3 time dag og natt,noen ganger oftere:) han spiser ikke annet en pupp da. er 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå