musemor... Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Føler at jeg er litt gæærn, men idag etter svangerskapskontroll tuslet jeg litt rundt på oslo city, og skulle egentlig bare ha en kaffe og kose meg litt, da jeg plutselig bare ikke klarte å ikke vite kjønnet på baby lenger!!! Vi spurte nemlig på den ordinære ul'en, men da gjemte'n seg helt bort. Nå er jeg jo i uke 31+0, så tenkte vel egentlig at når jeg har ventet så lenge, klarer jeg å vente litt til. He he... helt til jeg tenkte at det går jo an å spørre om de tilfeldigvis har en ledig time, og hvis de har så er det meningen! Og gjett om de hadde ledig time :-) Fikk sett både at det var en frisk og rask baby, som lå godt og koste seg og at det var en JENTE!!! Det har jeg ikke turt å håpe på en gang, har en gutt fra i før, så det er bare såå stas.... Smilet går nesten rundt hodet på meg. Det eneste er at mannen min ikke vil vite det, og jeg som har så lyst til å rope det ut. Det er godt jeg har dere jeg kan rope det til så jeg ikke sprekker :-)))))
Leirha Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hehe, du er jo helt VILL!! Det var sikkert veldig spennende og super kjekkt for deg dette. Du trenger jo ikke si noe til mannen din da..bare begynn å kjøpe litt små rosa klær
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 O,så stas:) Høres ut som du innerst inne ønsket deg en jente, så gratulerer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå