Nupsi Mcnugget Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hmm, tror jeg hadde el helga rett etter jeg sluttet på pilla. Er det da mulig å ha el til den tida man skulle hatt den også eller blir det med den ene gangen? Hadde ikke sex den helga så baby denne mnd blir det såfall ikke, men hvis el er til helga som er regnet ut fra siste mens så slår vi til....Akkurat begynt å prøve på ny så har ikke dårlig tid. Lykke til alle prøvere!
♥Cherrypie♥ Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 hei! tror syklusen kan tulle litt etter pilleslutt men det finner du fort ut av når du skal ha mensen igjen:) går ikke ann å ha to el på en syklus, men man kan oppleve å ha el slim flere ganger, dette kan skyldes at kroppen prøver å slippe ett egg men ikke får det til, å prøver i gjen en uke senere eller dager senere! mange får en type el slim en uke etter el...! Håper dere kan prøve fort da:)spennende tid:o)lykke til!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 er seks mnd siden jeg sluttet på p-pillene,og fikk første mens nå. så håper det ikke går et halvt år,til neste mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå