Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Nydelig, helt nydelig! (har jo ikke fått somlet meg på posten før i dag)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Både noe godt og varmt og noe smått og lekkert;)
selfangerkjerringa Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 åh så gøy! håper du likte det blir forresten salg på smilegris snart, har jeg fått nyhetsbrev om!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Ooooo, SALG! *øynene ruller i hodet og visaen svetter i lommeboka* Nå må jeg løpe til mindre hyggelige ting, bruttern har endelig tatt med seg karakterkortet hjem. Og når storesøster betaler privatskole holder ikke det HELT mål det han har levert. Deribland stryk i 2 fag:(
selfangerkjerringa Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 tillab: man stryker ikke i fag når noen har betalt skolen! pryl er det gutten trenger! en real runde PRYL! men ellers: det kommer vårkolleksjoner på smilegris snart, er derfor det blir litt salg framover. Nøyaktig hva det er på husker jeg ikke i farta... men det kommer nye ka-ping-ting etterhvert, blant annet kjoler i en litt annen stil enn før. Fortsatt selekjoler, men annet uttrykk. Og så kommer det flotte siklesmekker sånne som mayayaknotten har.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Nå er`n dau! (å nei, det var ønsketenkning den runden med kvelning og skambanking ja... hmpf)
selfangerkjerringa Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 *knis* godt man har en testperson eller to sier nå jeg
mayaya Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 trallalalalalla Mer som skal testes? :-p
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #13 Skrevet 19. februar 2008 Pryl er liksom ikke kvalikativt engang for denne slabbedasken her, du skulle bare visst! Men historien om lillebror er LENGRE enn et vondt år (tiår!?) og jeg orker ikke begynne engang! Han er bare horribel. Snill gubb, lat som en haug. Synd synd. Gleder meg enda mer til vårkolleksjoner enn salg faktisk, gubben bare kikket oppgitt på meg når jeg satt med pakkene jeg har henta på posten i dag og stolt proklamerte at de snart kommer:p Hehe... Han må tro jeg er gal.
Pee-Jay Skrevet 19. februar 2008 #14 Skrevet 19. februar 2008 *Glede seg til neste pakke fra Langtvekkistan*
selfangerkjerringa Skrevet 19. februar 2008 #15 Skrevet 19. februar 2008 oh... hvem er du, og hva har du kjøpt?
Pee-Jay Skrevet 19. februar 2008 #16 Skrevet 19. februar 2008 Hvem er jeg? Jeg skal bo hos dere i påsken kjære
dritgrei hei hei! Skrevet 19. februar 2008 #17 Skrevet 19. februar 2008 det er sikkert en sametruse...
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2008 #20 Skrevet 20. februar 2008 mayaya: det er fare for at det kommer testprodukter din vei etterhvert ja. Eller til knotten... tillab: vårkolleksjonen blir fiiin altså! hihi BareHanne: jeg fant det ut! Men var så trøtt igår da jeg logga av at jeg glemte å svare... ååååh som jeg gleder meg til besøk! Og så må jo mayaya og knotten komme på besøk samtidig, så jentene får krangle litt om prinsens gunst! hoho dritgrei: den sametrusa glemmer jeg ALDRI! Ler fortsatt når jeg tenker på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå