Gå til innhold

I dag er jeg rett og slett sur på typen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her, stor som en flodhest (ja det er kallenavnet mitt for tiden). Skal føde om tre uker. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å gjøre så mye her hjemme. Fått beskjed om å hvile mest mulig og prøver på det. Så kommer gubben hjem.. han SER at huset er et sarva rot, og sier til meg " du må bare spørre om det er noe jeg skal gjøre" SPØRRE?? Hvorfor er fortsatt alt husarbeidet min jobb da? Jeg sier bare "ser du noe rot så er det jo bare å rydde det bort, jeg må da ikke måtte spørre deg om slikt.. " "Ja ja om det ikke er noe jeg skal gjøre, så går jeg ut en tur jeg... " Hva f.. er han blind eller??? Nå har vi bodd sammen i 7 år og jeg må fortsatt leke barnevakt for han, fortelle og spørre (?) om det er greit at han rydder ut av oppvaskmaskina.. For å ta et eksempel...

Frustert "tjenestepike"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er greit at legen har sakt at du skal ta det med ro, men å sitte på ræva hele dagen uten å gjøre en dritt er noe annet...

Du og ungen dauer ikke av å rydde ut av oppvaskmaskinen :)

tror ikke legen din mente det sånn frøken ;)

Jeg skal føde om en uke, og tar gjerne hele huset..og jeg skjønner samboern din, at han er trøtt når han kommer fra jobb, og jeg kan tenke meg at han ikke er så jævla gira på å ta alt husarbeidet etter en hel arbeidsdag.. tenk litt du også!! Fatter ikke at du orker å sitte i ett sarva rot som du sier uten å ta noe av det heller... hva med å ta opp etter seg, etter du er ferdig med noe?? da slepper du alt det rotet..

Skrevet

Jeg er enig med hun over. Jeg synes samboeren din virker snill, jeg! Hvis du ikke løfter en finger + at du forventer at han skal se alt som må gjøres selv så forventer du nok for mye. Da ville jeg også tatt meg en tur ut, gitt!

Skrevet

HI sa jo faktisk ingenting om at hun sitter på ræven hele dagen!?

Skjønner ikke hvor dere 2 anoyme får det i fra?

Kan godt skjønne henne.

Jeg hadde bekkenløsning, og fikk desverre ikke gjort så mye de 3 siste mnd før fødsel faktisk.

Dvs, ble fullt sykemeldt fra jobb for var egentlig nesten sengeliggende med krykker osv.

Men tok det jeg klarte av rydding, Ryddet sko gangen en gan, og vasket og alt, og da var jeg desverre sengeliggende til neste dag..

Hvorfor kan ikke hennes sambo ta en liten opprydding hvis han ser at det ser jævlig ut hjemme? De har vel like godt syn som oss desse mannfolka?

Har slitt med litt samme problem her hjemme.

Nå som begge jobber fullt, er det likevel slik at jeg på "be" han om det er noe han kan gjøre. Noen mannfolk er bare slik, de er blitt for godt vant hjemme hos sin mor, og er ikke vant til å måtte rydde om det ser bomba ut.

Støtter deg, jeg, HI!

Få han til å løfte en finger han også....!;)

Skrevet

Kjenner til problemet..har det på samme måte :-(

Skrevet

what?!?

Har du tatt alt husarbeidet i 7 år? Oi oi det hadde jeg aldri gidda.

Jeg har vært helt konsekvent med kjæresten min og fordeling av oppgaver. ikke noe unnasluntring her i gården hehehe

Skrevet

Du må være en forferdelig kjerring, som ikke gidder å løpe Sambo til hånde tre uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...