Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hjelp! Jeg har fått nok en fin-spis unge. Storesøster var likens. Med henne fikk jeg bare sjokolademelk i henne i omtrent 1 år. Jeg ble uglesett på helsestasjonen, virket nærmest som de ikke trodde jeg tilbydde henne mat. Var en nokså traumatisk tid. Alt ordnet seg, men jeg husker svært lite fra den gang siden det var så tungt. Å nå virker det som om problemet gjentar seg. SUKK! Min 1 åring vil ikke spise annet enn helt finmoset middag og ingen frukt eller grønnsaker what so ever. Eneste jeg får i henne er litt grøt, hipp sine 6 mnd glass og fruktpure. Hun får for så vidt i seg mat, men hun er vært fin-spist. Jeg har trappet kraftig ned på amming, hun får nå bare 4 ganger i døgnet. hun får smakebiter på alt vi spiser, og hun putter villig i munnen, men det kommer ut igjen i en faderlig fart. Det er ikke for mye krydret eller for varmt. Skjønner ingenting jeg... Har egentlig ikke stresset så veldig med dette tidligere, men ser ingen framgang så nå kjenner jeg at det er på tide å få utvidet middagslisten hennes litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå