Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde ingen ønsker da jeg fikk førstemann, men da nr. 2 like etterpå var på vei må jeg ærlig innrømme at jeg synes det hadde vært morsomt med en liten gutt til, slik at de kanskje ble gode kamerater. Men det har ingenting med at jeg ikke ville blitt like glad for jente, fordi det ville jeg. Men, det må være lov å la tanken streife en? Om jeg skulle bli gravid igjen, hadde det også vært morsomt med jente, men gutt nr. 3 ville vært like velkommen.
hit og dit Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Eg fekk høyre at sidan eg ønska meg gut så ville eg aldri bli like glad i jenta eg fekk, som eg hadde blitt i guten eg kunne fått. Eg tok ikkje vedkommande seriøst som person meir.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Man har selvfølgelig lov å tenke hva man vil, men jeg syns det er unødvendig å si det. Jeg har to gutter, og ønsket meg gutter begge gangene. Er ikke av den "rosa typen", og hadde syns det var litt rart med jente, tror jeg. Uansett har jeg ikke snakket om dette til andre.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg venter min andre gutt nå, synes det er morsomt jeg. Jeg er heller ingen rosa type.
MamiMaribel Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 I mitt hodet er det lov å ønske seg kjønn, og det er lov å bli skuffet når man får vite at man ikke får det kjønnet man ønsker seg. Men det er ikke lov å IKKE komme over sorgen over feil kjønn. (og det ganske kjapt!) Da er det noe galt:-))
dione Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 selvsagt er det lov å ønske seg et bestemt kjønn. Du er vel en fri person.
LegallyBlond Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Jeg tror nesten det er litt tabu og si noe om kjønn. Men må ærlig innrømme at om jeg blir gravid igjen (har to gutter) så hadde det nok vært litt ekstra kjekt med en jente, hadde vært moro å hatt begge kjønn. Men hadde så absolutt blitt like glad i en gutt =)
Sentralstøvsugeren Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Jeg synes det står respekt av at folk "tør" å si hva de egentlig ønsker. Jeg hadde to gutter og fikk en jente akkurat samtidig med at en venninne av meg som hadde to gutter fikk gutt nr tre. Hun la overhodet ikke skjul på at hun misunte meg - og det synes jeg var tøft gjort! Da gutten kom var hun selfølgelig overlykkelig over at det ble han, men er fremdeles ærlig på det at hun nok alltid vil føle et savn etter en jente.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ble faktisk skuffa da jordmor sa at babyen i magen mest sannsynlig er jente. Det fordi jeg altid har sett meg selv som guttemamma, har en liten gutt fra før og syns det ville bli så kjekt for han å altid ha en lekekammerat. MEN det tok ikke mer enn 3-4 timer før jeg ble vant til tanken på en liten jente, og nå gleder jeg meg kjempe mye til å få en av hver:) Men det er tabu å snakke om det, og noen mener sikkert jeg er skrud i hodet som kunne bli skuffa over noe sånt
Miss L å di Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Jeg forstår ikke hvordan det går an, men selvfølgelig er det lov. Syns bare det er litt dumt å si det. Har en venninde som satt i et selskap med stor mage å fortalte hvor inderlig hun ønsket seg en jente... Egentlig hadde hun ikke lysst på barn, hun bare gjorde det for samboeren sin... Og da syns hun i det minste at hun kunne få en jente, ellers fikk jo typen all gleden. Nå har hun en gutt på 7 mnd som hun presterer å si at hun ikke liker!!!!!!! Blir kvalm!
selfangerkjerringa Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 Fikk litt pepper jeg ja, når jeg sa at jeg ønsket meg enda en jente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå