Gå til innhold

Noen mai - bruder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ligger dere an? og hvordan står det til med nervene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, 31 mai her :-) Har kirke, lokale, mat, drikke, kjole - og det er vel det. Har det meste sånn noenlunde klart for meg i hodet også. Vet hvordan jeg skal pynte og hvordan brudebuketten skal være. Gleder meg veldig til å få det hele overstått - merker det opptar mye tid og energi. Blir litt sliten, selv om det er mest gøy :-)

Skrevet

Jepp, 24.mai.

Synes jeg ligger ganske bra an.

Skal ha det ganske enkelt, så det er ikke så myue å styre med.

Har fått vielse, fest, kjole og div småting på plass. Har også sendt ut invitasjoner.

Skrevet

19 mai-i sjømannskirka i Miami. har ordna kirka, og fotograf. kjøpt kjole, slør og tiara.. siden vi er bare 3 stk der borte tar vi middagen på sparket på en pen resturant etterpå.. må finne ut hva jeg skal gjøre med hodet mitt.. usikker på om jeg skal finne frisør der borte eller gjøre det selv.. og så må jeg finne en blomsterbutikk og bestille bukett og knapphullsblomster :)

Skrevet

31. mai her også, og jeg tror det meste er i boks nå. kjolen er bestilt, men mangler brudepikekjoler og dress til min kjære. kirke, lokale, meny, videomann, band, og bryllupsnatt med transport dit er også i boks. Blomster og dekorasjon av kirke og lokale har jeg ikke funnet ut hvordan jeg skal ha det, men med god hjelp fra min tilkomne svigermor regner jeg med at det blir ganske smertefritt. Fotograf er heller ikke bestilt.

invitasjoner ble sendt ut i forige uke, men bordkortene har vi ikke fått laget enda. Tar det når vi har fått alle svarene.

Nervene er der. Og de blir forsterket litt for hver dag. Gleder meg til dette er overstått.

Klemmer fra

Skrevet

31.mai her også. De store tingene er stort sett klare, blir detaljene jeg ordner med om dagen nå. Skal på bryllupsmesse i Oslo til helga forresten.

Nervene kommer og går - hehe :-) Er mest moro da, men har mange rare drømmer omtrent hver eneste natt - om alt som kan skjære seg.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...