Gå til innhold

Erfaringer med hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få hormonspiral, har tidligere brukt p-piller men sleit veldig med at jeg fikk problemer med humøret osv. VELDIG vondt når ejg hadde mensen osv.

Nå fikk jeg første mens etter fødsel, nesten ingen smerter og lite blødninger.

Jeg er redd for at sprialen ødelegger alt igjen....hadde også problemer med sexlysta og vil virkelig få det tilbake....Er redd alt bare blir værre igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss du går på debatter. søk hormomspiral..

der finne du sikkert felre hundre av samme innlegg :)

Skrevet

Jeg fikk satt inn hormonspiral i desember, og er såre fornøyd. Har gått på piller og sprøyte før, men ikke vært helt tilfreds. Men nå kjenner jeg ikke en eneste bivirkning. Blødde noen dråper de to første dagene, men siden ingenting.

Skrevet

føler jeg skriver dette daglig her inne. men : Bytt tul kobberspiral! helt hormonfritt. det eneste perv, middel utem hormoner. jeg tåler ikke hormoner og er så lykkelig over å ha funnet noe som jeg tåler! hørt at MAGE blir kjempehormonelle av hormonspiral, så veldig godt mulig at du ikke tåler det.

Skrevet

ikke svar da hvis det er så ille:P

men kopperspiral er ikke like sikkert og jeg vil ikke ha enda værre mensen enn jeg pleier å ha...men lurer på om jeg skal droppe alt slikt...

Tåler egentlig ikke hormoner og gyn. min sa at hormonspiral bør funke fordi det er 1/4 av hormonene

Skrevet

så taknemlig var du for at jeg prøver å hjelpe deg...gud asså. slapp av.

jeg har ikke mer mensen enn det jeg pleier og det er 99,99 % sikker. som p-piller. syns det er verdt et forsøk. du kan jo høre med gynekologen din.

Skrevet

jeg er taknemlig, skrev det ironisk derfor "=P" etter setningen!

Skal høre med gyn. takk for svar og har lest på debattsidene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...