Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jenta mi er 6 mnd (i dag) og d er litt under en mnd siden jeg startet med middagsglass, og nå får hun i underkant av et halvt glass om dagen til middag. Men bør jeg kutte ut mme og kun gi vann til dette måltidet? Gir jeg henne middag først så vil hun nesten ikke ha noe mme etterpå, men gir jeg henne mme først så spiser hun like mye middag som ellers. Og på kvelden når hun skal ha grøt er d veldig vanskelig å gi henne mme, jeg er svett når jeg er ferdig med henne. Har forsøk nå i en uke å gi henne grøt litt over en time før hun skal ha mme. Men d blir ikke noe bedre. har å prøvd å gi henne litt mme først og så grøt og så mme men da vil hun ikke ha mme etterpå. Men gaper som en helt hvis jeg gir henne mer grøt så hun kan ikke være helt mett. Nå er jeg gått tom for ideer om hvordan jeg skal gjøre d. Hun får ca halv dose av 4 mnd grøten. Tips????
~Maja Mor~ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ammer han først, så grøt etterpå. Den andre veien funker ikke, da vil han ikke ha melk etter grøt... Sånn er det her. (til kvelds)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hvorfor må hun ha mme etter middag og kvelds??
Nusse_83 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 jenta mi har vært så rar de tre siste dagene. hun pleier å få grøt på formiddagen kl 10- 11 eventuelt 13-14, kommer ann på hva vi gjør den dagen. Da går det helt fint. Men på kvelden når hun har fått samme grøten har hun spydd etter måltidet. Hva kan det være ?? vet dere ? jeg ammer henne ellers på dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå