Gå til innhold

Ønsket å bli gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

så vi har prøvd, og den satt vist.... nå blei jeg plutselig så nervøs....hjelp!! Har en jente på 2 år... hvordan blir dette for henne?? Stakars liten tenker jeg...mister jo oppmerksomheten osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det er vel vanlige tanker. Jeg vil si at den beste gaven du kan gi barnet ditt er søsken.

Har selv to gutter på 1 år og 3 år, og de er så glade i hverandre. Tror få barn har godt av å være alene om all oppmerksomheten...

Gratulerer og lykke til.

Skrevet

Gratulerer masse! ;-)

Har selv to gutter med relativ liten aldersforskjell, og jeg garanterer deg en ting: Er ikke synd på datteren din i det hele datt, et søsken er derimot den beste gaven du kan gi henne. De kommer å ha utrolig stor glede av hverandre.

Dere har en kjempespennende tid i møte! ;-)

Skrevet

Det går vel 9 mnd før neste kommer ut.. Og førstemann er da ca 3 år... Det er jo bare førstemann som får ALL oppmerksomhet... De neste i rekken må dele.. Godt at det ikke bare blir ENEBARN i verden....

Skrevet

Ja, dere har nok rett :) Har jo søsken selv, og vet jo hvor koselig det er! :) Men jammen mange tanker som plutselig kom........

Skrevet

Samme tankene hadde jeg i mai i fjor.. Selv om det var veldig planlagt, så blir det allikevel litt skummelt når det er virkelighet :P Nå er lillesøster 10 dager og storebror 2 år & 2mnd, og foreløpig går det storartet her :)

Skrevet

vil bare si at jeg misunner deg:)

vi skulle ha en til,ble bestemt på julaften,men så ble mannen min syk og ombestemte seg:(

Gratulerer så masse!:)

Skrevet

Skjønner akkurat hvordan du tenker. Jeg hadde tre kraftige angstanfall i første trimester nettopp på grunn av tanken på stakkars storebror. Den dårlige samvittigeten rev og slet i meg. Var i tilegg mye dårlig i begynnelsen slik at jeg allerede da måtte redusere på storebrors oppmerksomhet. Fryktelig tung tid. Men så gikk det over og nå har vi to nydelige gutter som er veldig glade i hverandre. De er 1 og 4 år nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...