Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best?

Hva er varmest?

Skal kjøpe t sønnen min på 6mnd og vil st den skal vare t neste vinter, altså når han er 1,5 år .

Har OTH vogn.

Noen som har erfaringer/meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe dunpose, fordi jeg hadde hørt at voksiposene var så store, klumpete og tungvindte. Men siden jeg arvet voksipose av søsteren min, tenkte jeg at jeg kunne jo prøve voksiposen og heller kjøpe dunpose dersom jeg ikke var fornøyd. Snuppa mi er 7 uker nå, og jeg vil ikke ha dunpose lengere. Er veldig fornøyd med voksien. Hun ligger ute på formiddagen i bare ullklær, og er varm og god når hun kommer inn igjen. Og da har hun sovet i flere timer :o) Og som jeg har hørt kan en bruke den så lenge barnet bruker vogn. Håper du blir fornøyd uansett valg :o)

Skrevet

Vi har vært å kjøpt voksipose i dag. Det stod mellom den og dunposen, valgte voksipose pga mye allergi i familien. Voksien kan man også kjøpe sommerdyne til, slik at man kan bruke den hele året.

Skrevet

Jeg har dunpose siden mannen min plutselig ble så engasjert og mente at det var det som var tingen ( vet ikke hva som gikk av han). Vi er veldig fornøyd med den da:) Den er "tynn", men veldig varm! Jeg har to brukte voksi som jeg har fått, men de har jeg faktisk ikke prøvd enda...

Skrevet

Ja, og dunposen er altså vind og vanntett

Skrevet

vi har voksipose og er kjempefornøyd med dette

Skrevet

Takk for svar!

Noen som vet hva en voksipose fra One Tree Hill koster? Finner posene på nettet, men ingen priser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...