Gå til innhold

Hvilken tøybleie er DESIDERT den beste og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beste m/ PUL

Beste u/ PUL

Kan bli interessant å lese + gode handletips =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd så mange jeg da, men er veldig fornøyd med Bum Genius. Med PUL.

Venter på noen Baby Beehinds formsydde nå, spent på de!

Og så skal jeg sjekke ut noen Mommy's Touch når foreldrepengene kommer, hehe. Blakk nå! ;o) Men trenger "heldigvis" noen flere tøybleier!

Skrevet

Har hørt mye bra om BumGenius ja! har aldri prøvd. her prøver vi å unngå pul-bleier da jenta sliter med utslett og ved ull puster huden mye bedre :)

Har foresten noen MT, om du vil prøve ei?

Her trengs det også fler bleier, men denne gangen blir det thirsties og totsbots- er storfornøyd!

Skrevet

Med pul.... bumgenius passer både snuppa på 2,5 og knøttet på 5mnd

uten pul....hemp hour m/knapper formsydd som også passer begge.

Ellers så har jeg nettopp kjøpt 3 bambus formsydde fra babeco som virker veldig lovende også gleder jeg meg til å prøve thirstiesen som jeg fikk her om dagen.

hmmm, nå høres det jo nesten ut som om det er jeg som bruker disse bleiene...he, he...

Skrevet

hehe =) Jammen det er jo nesten sånn da. Jeg går å gleeeder meg til bleiene mine kommer, sier jeg hver gang til samboeren min. Det er veldig kjekt og det er jo så mye fint!! Kunne nesten tatt en på meg selv, haha =)

Skrevet

Med PUL: Bumgenius. Ingen over, ingen ved siden. Vi har prøvd utrolig mange lommebleier (peapods, fuzzybunz, mommys touch m.m), men Bumgenius er den alle beste.

Uten PUL: Jeg liker flere formsydde bleier godt, men vi er vel mest fornøyd med Thirsties.

Skrevet

For de minste er det ingenting som slår brettebleier, altså. Da har du mulighet til å tilpasse bleia fullstendig til ditt barn, og mange tynne lag er mykere og luftigere for den lille kroppen enn ett tykt. I tillegg er det billig, enkelt og kjapt å vaske og ingen deler som kan gå i stykker.

Brettebleier kan brukes med ull eller pul alt etter smak og behag.

Selve brettinga tar en halvtimes tid å lære seg, og innen babyen er en måned går bretinga på tre sekunder (bokstavelig talt). Og selv om det tar lengre tid, er det ingen babyer som tar skade av å få luftet stumpen sin :-) Vanskelig er det overhodet ikke om man kan det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...