blir gal Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Våknet rundt kl 3 i natt,og hadde så vondt.det var øverst over navelen.akkurat som det brandt.helt intenst vondt.varte 20 min ca.aldri opplevd det før.ringte legevakta.og ho trodde det hadde noe med halsbrann og sure oppstøt og gjøre.eller magekatar.liker ikke sånt jeg.tror alltid det værste.så tenkte jeg på kreft også,eller magesår.blir for mye tanker om dagen?tåler lite.noen som har hatt noe sånt?
Juliaug Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Kan det være dette med at den store magemuskelen skal dele seg for å gi plass til den voksende livmora tro? Ikke bekymre deg - sikkert ikke noe skummelt
isprinsessan Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde det da jeg var 12 uker på vei. Ble lagt inne på sykehus her i Sverige og tatt alle pröver og ul. De finner ingenting galt....Endelig får jeg ihvertfall smertestillende i form av spröyte i låret. Så godt, for det var nesten vondere enn å föde synes jeg. Etter å ha ligget på sykehus i 4 dager fant dem endelig ut at det måtte väre magekatarr. Jeg hadde värt stresset både på jobb og hjemme. Pluss ekstrem svangerskapskvalme med myyyye oppkast. Dette oppga de som grunn. Har du värt stresset i det siste eller? Men ga det seg etter 20 min.? Hos meg forsvant det ikke för jeg fikk den sterke spröyta. Smertene kom tilbake så fort virkningen var gått ut. Kanskje det ikke har kommet så langt ennå. Hadde jeg värt deg ville jeg bedt om noe medisin for magekatarr om smertene kommer tilbake. Önsker deg lykke til, husk å ikke stress:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå