VeslePhreaken Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hvor lenge masserer dere om gangen? Og gjør dere dette flere ganger om dagen??
tri smi kinisiri Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Og jeg lurer på hvorfor man gjør det???
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Man skal i utgangspunktet massere i 3 minutter mens man tøyer fra skjeden og bakover. Stikk to fingre litt inn i skjeden og dra bakover til det gjør litt vondt, hold der en stund og hold på i 3 minutter. Tror det holder med en gang daglig i de siste 4 ukene.
VeslePhreaken Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 Perineummassasje er massasje/tøying av mellomkjøttet.. Noe man gjør for å unngå å revne.. Takk for svar anonym 18:27
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Må bare si at dette gjorde ikke jeg ved forrige svangerskap, og jeg revnet ikke i det hele tatt. Fikk ikke ett lite rift engang... Jeg holdt tilbake under en pressrie, og dette sa jordmor var grunnen til at jeg ikke fikk noen rifter.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Bare hyggelig, mange som ber mannen sin ta i et tak når det gjelder tøyingen, litt enklere enn å dra baklengs selv, når man har stor mage og mange stillinger er vonde.
VeslePhreaken Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2008 For all del =) Det er godt mulig det ikke har store effekten.. Men hvis jeg ikke gjør det, og revner.. Vel, da tror jeg ikke jeg ville tilgitt meg selv =) Det skader ihvertfall ikke å prøve.. Samboeren min foreslo faktisk å hjelpe til.. Vet ikke hva han vil oppnå med det da men, hehe... Jeg har ikke mulighet til å gjøre det selv, med denne magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå