TurboPrinsessen:-) Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hvordan fester dere lagene sammen? Har bare rullet sammen bleiene, så nå gjenstår det å sette det sammen, men aner ikke hvordan jeg skal feste de til hverandre eller lagvis... Og hva pynter dere den med? Takknemmlig for svar:-)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hehe ja..Hva er bleiekake??
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Bleiekake er en veldig snål ting jeg ikke hadde hørt om før jeg kom til Dib. Man ruller visst sammen en mengde med bleier, og snurrer det sammen i flere lag over hverandre så det ser ut som ei svær bløtkake. Så fester man med silkebånd, og pynter med smokker, kremer, babysokker etc tc. Ser veldig rart ut. Men sikkert en fin gave å få..
dritgrei hei hei! Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 åååååååååååååååååååå det er rett og slett en kake av bleier :-) en gave altså .... jag fattar! Jeg hadde blitt glad! Jeg trodde det var en kake som skulle formes som bleier, og det syns jeg hørtes både vanskelig og litt rart ut :-)))
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 http://www.digit.no/wip4/photo/detail.epl?id=73723
Lykketone Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Kjempemorsomt og praktisk! Er det du "Saklig" som har "bakt" denne kaka på bildet? Hi-hi........
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Nei, bare googlet fram bildet på forespørsel her. Jeg driver nok ikke med sånt...;-)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Aha, sånn ser det ut, ja..Veldig fint må jeg si! Nesten synd jeg ikke skal ha flere unger hehe.
1stor1liten =) Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 åå sånn vil jeg lage til svigerinna mi som fødte i dag! :oD noen som kan skrive ned litt steg for steg hvordan jeg gjør?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 jeg har bilde på profilen min ) jeg brukte ingen ting for å feste de innerste lagene. men jeg satte bleiene "etterhverandre" på gulvet. ytterst festet jeg med hyssing, knøt silkebånd rundt og klippet vekk hyssingen. men jeg trengte holdehjelp av sambo... pyntet med kosedyr, kluter, smekker, body osv, kan også feste på smokker, flasker, kremer, pudder ol. pakket inn i celofan til slutt
1stor1liten =) Skrevet 19. februar 2008 #13 Skrevet 19. februar 2008 Hvor mange bleier trenge du for hele "kaka"? og hva bandt du sammen hver enkelt bleie med? dette blir gøy=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. februar 2008 #14 Skrevet 19. februar 2008 - Rull sammen en og en bleie (jeg brukte de to minste str til pampers.. 1 av den helt minste og 2 av den nest minste) - Sett de i ring.. - Knyt med pakkebånd - Lag f.eks 3 lag i ulike str.. - Sett de oppå hverandre - "Fest" de med f.eks grillpinner - Ta evt et blått/rosa silkebånd rundt pakkenbåndet.. (så det ser penere ut) - Fest smokker, bodyer, kluter o.l på båndet.. - Sett en liten bamse på toppen.. - Pakk den inn i cellofan.. Ligger bilde på profilen min =)
1stor1liten =) Skrevet 19. februar 2008 #15 Skrevet 19. februar 2008 takk for hjelpen! eneste jeg ikke forsto var, hvordan feste de sammen med grillpinner?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. februar 2008 #16 Skrevet 19. februar 2008 Du vet slike trepinner, grillspyd liksom.. Jeg putta de nedi rundtomkring fra 1.-2. etasje og 2.-3.etasje.. Slik at de holder seg bedre sammen =)
1stor1liten =) Skrevet 19. februar 2008 #17 Skrevet 19. februar 2008 okay.. da skal det prøves ut en av de nærmeste dagene =) takk igjen for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå