Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Ser dere på farmen? hva synest dere?
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser på farmen.. Men må ærlig si at mange av personene der inne er lite voksne i forhold til tidligere sesonger. Kan være det bare er hormonene mine,noen ganger blir jeg skikkelig irritert av å se på de,hehe.
Jannamor Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Veldig glad for at Christian gikk ut. Jeg har ikke sett mye på men han er en utnyttende idiot som kan dra dit peppern gror (les hormoner) bra han dro hjem
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 off takler ikke han torkel:p gååår de an å vær så avhengig av mamman siin? Hjeelp..blir flau av å se på de
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 He he, som sykmeldt blir man tv-slave! (og BIM-slave) Koser meg med farmen! (Og hver episode er et skritt nærmere termin, juhu!!!) Artig med litt mer spill og sprell enn tidligere, selv om dette er oppførsel jeg aldri ville tålt i det virkelige liv. God underholdning!!! Syntes egentlig Christian var litt morsom jeg.. Bare så synd at han spilte kortene sine feil, og gjorde seg mer upopulær.. Også Ingunn med karven da, ha ha! For ikke å snakke om de to trønderne! I dag er det frustrerte fruer og medium, jippi!!! Enda litt mer tidtrøyte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå