Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 jeg mener jeg leste det her inne en plass... jeg har et problem med jenta mi på snart 8 måneder at hun ikke liker middag og hun får grøt til morgen og kveld men jeg føler hun får ingen god mat i seg til middagsmåltidet når hun bare spiser maks 2 skjeer med middag så er det stopp .jeg har prøvd mangen forskjellige middagsglass også til henne men hun liker ingen og vi prøver og gi henne litt middag hver dag så hun blir vandt med det.noen tips til hva jeg kan gjøre?hvordan er måltidsrytmen til noen av dere med barn på omtrent samme alder?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Nå er sønnen min 1mnd yngre,men hvis vi har fått tom for middagsglass får han 3grøtmåltider.. Hvorfor skulle det være farlig? Du kan jo blande middag og grøt sånn at ho blir vant til smaken..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 ja jeg forsto liksom ikke heller hvorfor det skulle være så farlig!jeg mener og huske det var fordi det var så mye vitaminer i den grøten at det var derfor det holdt med to måltider..... men blande grøt og middag var ikke dumt,det skal jeg prøve :-) -hovedinnlegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå