VeslePhreaken Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Måtte en tur på Nav i dag.. Må gå dit da jeg ikke har bil.. Det tar kanskje en halvtime å gå, og det er ikke akkurat noe jeg ser frem i mot på glattisen med smertefull bekkenløsning og konstante kynnere.. Men jeg var nødt..Og jeg har ikke penger til taxi heller.. Var innom nettsiden for å sjekke åpningstider, og der sto det at det stengte fem i dag.. Så jeg var der nede halv fire.. Tror du F*en ikke det stenge tre alikevell!!!?!?!? Så da gikk jeg hele den veien for absolutt INGENTING! Så nå har jeg enda mer vondt i bekkenet.. Og i tillegg må jeg gå samme turen i morra =( J*vla Nav!!! Måtte bare ha ut litt frustrasjon.. :-/
TussiLussi Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hørt mange som har forbannet NAV.... men første gang jeg hører forbannelsen FØR du er innenfor døra deres..hehehe... sorry....heter vel galgenhumor - føler absolutt med deg, griner nesten med tanken av å bare gå til postkassa jeg, og hadde vært utenkelig å streve seg avgårde i en halvtime. Lykke til i morra !!!!!!!
VeslePhreaken Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Hehe.. Ja, får vel bare håpe jeg slipper å forbanne det på nytt NÅR jeg kommer inn dørene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå