Gå til innhold

Større bil, hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha større bil med sju eller åtte seter. Vil gjerne ha anbefalinger. Hva kjører dere andre med mange barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sett på WV touran den virker veldig bra. Skal også kikke på Mazda 5. mest pga skyvedørene. Begge ser ut til å ha kommet godt ut i tester av 7 setere.

Skrevet

Vi skal det samme. Har sett en del på Ford S-MAX, men nå heller vi mot Toyota Previa. Toyota er jo kjent for kvalitet, så det føles tryggest.

Skrevet

Vi har kjørt Ford S-max i ett år nå, og er veldig fornøyde!!

Skyvedørene på mazdaen er geniale, men plassen blir for liten.

Vi er 4 barn (snart 5) hver andre helg, så stort sett bruker vi den som en stor stasjonsvogn, og vi er avhengig av skiboks når vi skal på ferie med hele hurven, men heller det enn å rykke opp en størrelse til eks. Caravelle. De blir så lite hendige i sentrale strøk....

Skrevet

Svigers har Touran, men den synes jeg er altfor liten.

Skrevet

Vi bor i oslo og har en grand voyager 7 seter. Knall bil! Kan sett inn vogna uten å slå den sammen baki! Har reist på bilferie med 5 barn i 5 uker i europa med den bilen og jeg elsker den. Den har gode seter og en har ikke følesen av å kjøre stor bil. Den er lett og hendig i trafikken da den er automat.

Minus er at den bruker en del bensin og er dyr å forsikre. Og at vi venter et barn til så den blir for liten!

Skrevet

Jeg så nettopp en test i et bilblad. Der kom Ford Galaxy definitivt best ut.

Vi har Opel Zafira og er kjempefornøyde, men den er jo ikke så stor...

Skrevet

Volvo xc90 her....den er kjempebra. God plass inni.....7 seter....og stort bagasjerom. Sitter som støpt på glatte og sørpete vinterveier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...