snene Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Ser at det blir referert til det flere steder her..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 er vel et urykk for annsiktsgjennkjenning på fødeklare (om du skjønner) Ofte hovne lipper,blanke øyne,oppblåste kinn etc (du ligner mer på en kineser o.l) Forekommer somoftest to til tre dager før fødsel (om jeg har skjønt rett)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 hallo man får trutmunn hevelse rundt munn,noen dager før ja.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Litt sånn når noen bæsjer Bæsje-uttrykk
semma Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 oi, da er jeg fødeklar i allefall! Har virkelig forandret utseende de siste dagene... ;o) helt sant altså.
isabell Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 det er det jeg har fått idag...... ser ut som en bolle som står til etterheving.... skikkelig stygg føler jeg meg... har 30 dager igjen,, så dette blir gøy... har ikke opplevd at det har noe å si på om det skal skje snart... må nok gå rundt å se ut som en bolle en tid.... er nok litt vann også,,, men er i allefall hoven i hele ansiktet....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Har termin idag og hatt fødeansikt i en uke. Svulmende kinn, hovne lepper, blanke øyne og ser rett og slett bare hoven og rar ut. Det er vel vannet som gjør oss så "pene":-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå