Graciegirl Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Må bare dele gledene med dere her inne. Lykketrollet skal snart begynne i barnehage. Vi er så heldige at vi får lov til å øve oss litt i forkant av den egentlige oppstartsdatoen. Dermed har vi vært en liten tur i barnehagen både i går og i dag. Har vært litt nervøs for å la noen andre ta seg av han hele dagen, så det hjelper masse å "observere" litt. Jeg blir så utrolig STOLT av gutten min. Han er så fin der han farter rundt på alle fire. Titter seg litt i speilet, drar litt i noen buksebein og bygger litt tårn - før han durer videre. Er også veldig imponert over de ansatte. De snakker så fint med barna og legger vekt på at alle skal bli sett og hørt. Høres også ut som om de er mye ute - og det er veldig bra. Selv om vi bor midt i ruskeværet... Rart å tenke på at om bare 2 korte uker er Lykketrollet ordentlig barnehagegutt. Dette året har jammen gått fort!
Maud Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Så fint at det ser ut til å ligge an til en flott barnehagestart. Det er deilig for mor. Alltid litt tøft å slippe taket, så da er det bra hvis man har tro på at dette fungerer :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Utrolig koselig at det føles fint å se ham i gang i bhg. Det høres ut som det kommer til å gå fint!!! Jeg heier på lykketrollet og mamman hans!
Plutseliten :) Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Så flott å høre at det går så bra Må være trygt for mamman og pappan også det å se at det fungerer og at han trives.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå