Gå til innhold

Shit, jeg skammer meg noe så sinnsykt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig glad i sjokolade, men nå tar det helt av. Jeg har klart å få i meg enten en 100 gr eller 200 gr melkesjokolade hver eneste dag de siste 6 ukene... Jeg har gått opp 10 kg til nå (uke 36) og det er ikke såååå ille, men at det ikke går ann å ha litt selvkontroll da...

Jeg som skulle være så flink, i og med at jeg skal inn i en brudekjole i september... Æsj, sjokoladen har tatt full kontroll over meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke alene! :) jeg har vært kjempe flink hele svangerskapet, frem til nå.. Etter disse påskeeggene i lilla boks har kommet så eter jeg omtrent en boks hver dag... eller ihvertfall to egg om dagen, er helt hekta og klarer ikke la vær! Har lagt på meg 3 kg bare da (foreløpig!) er kraftig fra før så vil jo ikke gå opp mer enn nødvendig, men er umulig med disse eggene, tenker på de hele tiden hvis jeg ikke har i skapet! :) hehe Godt påsken snart er her slik at de tar ut disse eggene :)

Skrevet

hahaha nå måtte jeg le... JA de fordømte påskeeggene i lilla boks!! :P

Har et enormt kick på de selv=S

Og sånn sjokolade kjeks... egentlig alt med sjokolade når jeg tenker meg om..hmm

Kanskje det er noe kroppen skriker etter når vi er kommer så langt på vei, sies jo det er derofr vi får disse kicka for kroppen sier ifra om vi trenger et stoff til kroppen...

Kanskje det er sukker..

Ulovelig godt er det uansett:P

Skrevet

så skal det sies jeg har ganske så dårlig sammvittighet når de var borte kl 6 en lørdags kveld og 2 små søte uskyldige ansikter sto og så på meg og lurte på hvor de var...(A) PÅSKEHAREN tok de tilbake for det var noe galt med de....

Så var det å lete febrilsk etter noe annet lørdags godt i skapene her hjemme... hehe

Skrevet

Godt å høre vi er flere...

Men, jeg synes ikke du skal skamme deg:-)

Helt merkelig hvor sterk den sjokotrangen er. Jeg har ikke sjanse til å stå i mot rett og slett. Her har det gått i kvikklunch, men har nå gått over til sånne Cafè kjest dyppet i Belgisk sjokolade + sjokoladeis eller firkløver.

Kan fort spise en hel sånn kjekspakke mens jeg ser på nyhetene....

Gått opp masse, men har vært flink på matsiden og treningssiden, så orker ikke å stresse med sjokoladen hehe

Skrevet

Godt det ikke bare er meg. Var kjempeflink i begynnelsen av svangerskapet og spiste ikke sjokolade i det hele tatt. Nå kan jeg kjapt spise masse. Og kjeks med sjokolade, mmmmmmmmm. Skal gubben ha, må han være kjapp, ellers er alt vekk!!!! Har heldigvis ikke så lenge igjen, men det skal jo av etterpå da, det er det jeg tenker på nå. Håper sjokoladesuget forsvinner når prinsen er kommet.

Skrevet

Dere er heldig dere!!! Kan ikke spise noe sånt jeg:( Må holde meg unna sukker de siste ukene. Det renner fra munnen hver gang jeg går forbi de lilla eskene i butikken. Skal kjøpe inn noen esker som skal ligge å vente på meg når prinsen er ute:)

Skrevet

Vi trenger visstnok mye magnesium nå:-) Spis sjokoladen med god samvittighet, har du sååååååååå lyst trenger du det helt sikkert tenker jeg:-)

Spiser utrolig mye godis selv om dagen jeg og da jeg ammet sist var det flere langpanner med brownies som gled ned på høykant. Trøstet meg med at jeg trengte det da og trøster meg med det samme nå.

Lykke til med de siste ukene.

Skrevet

hehe jeg tenker det samma:P

Ja lykke til selv:D

Skrevet

Hi,hi! Gjett om jeg kjenner meg igjen! Bare at det er stratos jeg har fått dilla på!. Har igrunnen også vært flink helt til nå. 34 dager igjen ,og jeg går bananas i godteriskapet så snart husets treåring snur ryggen til! Snakk om hykleri! Godteri bare på lørdag,ja! Kremt.kremt!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...