Gå til innhold

Farlig å være gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omtrent uansett hva folks innlegg handler om er det alltid noen som klarer å kommentere eller peile innlegget inn på om man kan gjøre "ditt eller datt" og spise "ditt eller datt" eller reise hit og dit når man er gravid, for "er ikke det farlig da, nå som man er gravid"...

Hvis man skulle ta alt det som blir sagt til etterretning så ville vel det beste ha vært å ikke bli gravid i det hele tatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonell, ja?

dette innlegget her er jo også ett som dukker opp omtrent hver eneste uke gjennom hele året uten at det blir mindre spørsmål rund kosthold og ernæring bland gravide...

Skrevet

Skulle jeg hørt på alt som ble sagt her inne så hadde nok babyen min vær død for lenge siden. Men han sparker da som bare det ;)

Så skjønner godt hva du mener HI :P

Skrevet

Eller omvendt?

Hvis en ikke er forbredt på å sette seg selv til side og sette barnet først, så burde en ikke bli gravid?

Kommer jo helt an på det da.

Vil en ta mest hensyn til seg selv eller den lille?

Den "overlever" jo sikkert det meste, men en tar jo sjanser som en nok vil angre bittert etterpå skulle det skje noe...

Skrevet

..signerer 18:04 ja..de som nekter å ta hensyn til at de er gravide er ofte de samme som nekter å stumpe røyken..enklere for dem å gjøre narr av de som klarer å ta hensyn til andre enn seg sjøl..

Skrevet

Der sa du det anonym 18:57!! De rakker ned på andre fordi dem har dårlig samvittighet selv!!

Skrevet

Ja, men det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hodet og da! Noen tar helt av og blir overhysteriske, mens andre gir fullstendig faen.

Skrevet

Hei dere siste anonyme, HI her:

Det er nesten komisk å se hvorhen dere har tolket innlegget. Til deres informasjon kan jeg si at jeg hverken røyker eller drikker eller utsetter meg for uante farer. Jeg er veldig påpasselig med hva jeg spiser og har min samvittighet på det rene. Da jeg skrev innlegget refererte jeg til de som klarer å snu emnet på innleggene til stadig å skulle omfatte hva man kan og ikke kan gjøre eller spise, noe de fleste faktisk vet allerede (om ikke annet burde vite). F.eks én som lurer på om hun kan fly når hun har lavt blodtrykk og en annen svarer at hun må passe seg for bakterier i utlandet og overoppheting... Et eksempel av mange...

Skrevet

Men om man er "overhysterisk" så går det jo ikke ut over noe annet enn den kaffen man ikke drikker eller den blodige biffen man steker ekstra godt. De som gir faen, derimot, lar egoismen sin gå utover det lille barnet i magen. Jeg vet heldigvis hva jeg og samvittigheten min foretrekker.

Skrevet

Hvis det var det du mente med innlegget så har du problemer med å forklare deg ordentlig, for det var IKKE sånn de fleste oppfattet det. Jeg har tilogmed problemer med å forstå hva du egentlig mener vi misforsto her.

Skrevet

19:58:

Javel, kjære deg. Til tross for min dårlige forklaring var det noen som forstod meg.

Vel, da har jeg "kranglet" nok. Ha en fin kveld!

Skrevet

Helt enig med HI, stort sett bare vas innpå her.

Spør du om noe så får du svar på stort sett alt annet, eller blir besvart med nye spm ang alt annet enn hva det egentlig dreier seg om...

Skrevet

er kanskje en grunn til at de på sykehus og legekontor anbefaler å ikke bruke disse sidene p.g.a. alt hysteriet...

Skrevet

Herregud, la nå folk spørre om det de trenger å vite.

Er ikke alle som vet ALT om å være gravid før de blir det slik som dere her inne.

Det er i alle fall saklige innlegg, og ikke slikt dritt som dere standard "kranglere" her inne klarer å prestere å skrive ned..

Har dere noe imot at folk trenger hjelp? Alle kan jo ikke være så perfekte å alt vitende som dere, idioter...!

Skrevet

Bare kjerringer som vet alt om graviditet før de blir gravide.

Skrevet

De som tror de vet alt om å være gravid før de faktisk er det er iallefall av de mindre smarte/intelligente skapningene her i verden.

Hvordan i alle dager kan man vite hvordan der er å være gravid, ting man må holde seg unna osv før man faktisk er der??

Man sitter ikke der når man er 15 år og sier: AHA!! Om 5 år skal jeg bli gravid, så nå må jeg VIRKELIG begynne å lese om det slik at jeg vet ALT før jeg blir gravid!!

Er det mulig å ta opp en mindre saklig debatt!!

Fordi dere er så forbanna sikre på dere selv og tror dere vet alt, og derfor ikke spør andre om råd, så betyr det da vel aldri at alle andre er som dere!

HELDIGVIS!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...