Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jag har termin idag og sov ingenting inatt pga smerter fra det venstre hofteleddet nedover i beina og ned til leggene. Kjennes ut som jeg har gått 5 mil på ski og har en intens "slitenhetsfølelse". Nå begynner det i andre beinet også. Er det nerver som ligger i klem? Er det bekkenløsning? Fordi jeg sover lite blir jeg helt utafor og får tette bihuler og ørebetennelse med en gang. Er heeelt utslitt og orker ikke tanken på fødsel. Jeg måååå bare få en god natts søvn. Hvordan skal jeg få til det med disse smertene? Noen som har tips? Det verker og verker.......
TussiLussi Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Uffda...høres fælt ut. Prøv å ligge på siden med pute mellom beina, ta magnesiumtilskudd ( muskelavslappende) Lykke til
Frk Påske Overtid Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Løp å kjøp Ibux-gel!!! Hjelper på alle ledd, muskel scene-betennelse vondter... Helt ufarlig for babyen også. Masser inn der du har vondt, har hjulpet meg endel i svangerskapet...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 IKKE bruk Ibux-gel!!! Det frarådes i svangerskap! Høres ut som om Isjasnerven din ligger litt i klem.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Tok feberen, og har 39,5 i feber. Snakka med føden for å høre om noe kan påvirke bebien her. De var mest opptatt av å bli kvitt infeksjonen i kroppen kanskje med penicilin for å bli fort frisk, enn at det skulle være fare for bebien. Slår meg litt til ro med at verking i ledd og kropp kan komme av feberen. Har tatt to paracet og det hjelper vel håper jeg. Skal ta fler før jeg legger meg så håper jeg på en ny og bedre dag imorgen:-)
Frk Påske Overtid Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Ehhm jeg har fått anbefalt Ibux-Gel av lege...Har hatt en del scene-betennelse... Hvorfor ikke bruke det??? Han sa at det ikke er noen stoffer i Ibux-Gel som påvirker fosteret. Moren min er pharmasøyt og anbefaler det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå