Gå til innhold

Ammetåke - Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så kraftig i ammetåka at jeg knapt vet opp ned på meg selv. Jeg husker INGENTING lengere.. For en stund tilbake var jeg på spa. Når sambo spurte meg når han kom hjem på kvelden om det var deilig, så måtte jeg tenke meg om for å huske på at jeg hadde vært der! (føltes allerede som en evighet siden, selv om det var snakk om få timer). Jeg lurer på om det ble så jeg kjøpte meg ny bukse for en ukes tid siden, eller om jeg tenkte å kjøpe meg ny bukse (!).. Jeg husker ikke om ting skjedde i går, forrigårs eller for en mnd siden. Jeg har grublet i mange dager på "gjorde jeg det den gangen, eller...?" .. Det er så syykt frustrerende, og jeg blir sliten av meg selv.

Jeg tror ikke det er for at jeg er så sliten/trøtt at det kommer, for baby sover mye i løpet av dagen, holder det litt gående på kvelden og har faste tider på natta der h*n våkner.. - Så jeg har mer enn nok tid til å hvile meg.

Finnes det triks, kosttilskudd eller rett og slett noe som helst som kan kvikke meg opp litt?

Hilsen frustrert i ammetåka!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg fikk barn sov jeg stort sett hele natta gjennom uten å våkne i det hele tatt og selvom jeg var på jobb hele dagen, så hadde jeg kun meg selv å tenke på og jeg kunne slappe av det jeg ville. Etter jeg fikk barn har jeg våknet flere ganger hver natt og selvom jeg sovner igjen raskt, får jeg ikke de timene sammenhengende søvn som jeg har vært vant til tidligere. I tillegg er det viktig å ikke bare ha mulighet til å hvile, men å faktisk gjøre det! Sov når babyen sover også på dagen.

Turer ut i frisk luft er også lurt.

Aner ikke hvor gammel babyen din er, men har du vært på 6ukers kontroll? Hvis ikke, gi beskjed om der hvordan du føler det. Har du vært på kontrollen, bestill deg en time hos legen og få sjekket om du feks burde ta jerntilskudd.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...