Gå til innhold

Stilling 1 og stilling 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. min første baby lå med rompa "i stilling 2", tror det var mot venstre. Husker at jordmora kommenterte at dette var sjeldnere enn at de ligger med rompa andre veien.

Denne gangen ligger babyen samme veien. Synes bare det er interessant , jeg :)

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, så mot høyre er mest vanlig... Min ligger med rumpa midt på og presser den skikkelig utover... Moro, ser rumpeavtrykk midt på magen...

"I like big butts and i can not lie...."

Skrevet

Hodet ned og ryggen mot venstre her..

Skrevet

Hodet ned og ryggen mot høyre her også :-)

Skrevet

Hodet ned og ryggen mot venstre her og..

Skrevet

Var hos jordmor i dag, og da spurte jeg faktisk om dette, Hun sa at 60% av barna ligger med ryggen mot venstre, og 40% med ryggen mot høyre... Altså er det litt mer vanlig at barna ligger med ryggen mot venstre:-)

Skrevet

Min ligger mest med ryggen på min venstre side, men hender at den ligger midt på og på andre siden etter jeg har ligget på den siden om natta.

Til deg som lurte på hvordan vi vet dette; du kjenner det godt år babyen begynner å fylle magen og blir større, hvor rumpa ligger, ryggen og føttene. Kjenner liksom hver bevegelse mer tydelig også, enn tidligere. Jeg har kjent det ganske tydelig etter uke 34 hvertfall:)

Skrevet

Jenten vår ligger med hodet ned og ryggen mot venstre. Slik har hun stort sett lagt siden uke 27. Hun snur seg en gang i blendt med ryggen mot høyre, men snur seg fort tilbake igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...