Tomaten Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har nå hatt mensmurringer i flere dager.... og går å venter på mensen hele tiden. Hadde en MA i slutten av januar, og fortsatt ikke fått mensen... Vet jo vi egentlig skal vente å prøve igjen til jeg har hatt en blødning, men nå tror jeg kanskje det er forseint... Tok en test på morran idag.... (ikke morgen urin), så på den med en gang, og da var det bare 1 strek.... la den bort, og så på den igjen for et par timer siden, og da var det tydelig 2 streker.... Vet at testen skal leses av før det har gått 10 min... så den er vel mest sannsynlig falsk positiv..... eller????
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hadde kjøpt en ny test i dag, hvis jeg var deg, og testet med morgenurin i morgen tidlig!! Spennende dette her.. Håper du har en spire i magen!
Tomaten Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Har fortsatt 1 test igjen, kjøpte 2 stk istad Så jeg får teste igjen i morra.... Er veldig spennende... har litt blanda følelser... Er så utrolig redd for å miste igjen.... Hvertfall nå, når jeg ikke engang har hatt en blødning mellom graviditetene.... Men jeg får bare vente å se...... hihi..
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Lykke til i morgen da og så må du fortelle hvordan det gikk!
Tomaten Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 Tusen takk *Ine*9pp Skal fortelle vettu!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå