Gå til innhold

Bare jeg som ikke er gift her eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe føler meg på etterskudd her jeg..Er det vanlig å gifte seg i 22-23 års alderen? Synes det er tidlig jeg. Er 25 selv og har ingen giftetanker enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg er ikke gift. er bare 19, men venter vell til eg er rundt 30.. syns det er passeli gifte alder eg ;)

Skrevet

Jeg er 34 og ikke gift. har hatt to bryllupsdatoer, men har blitt utsatt av ulike årsaker. Brudekjole har jeg og..men tror ikke jeg blir å gifte meg=)

Skrevet

er ikke gift enda,men blir det snart.er 29år jeg da,så nå synes jeg det er greit.men skal ikke feire noe.skal gjøre det i stillhet.

Skrevet

Ikke gift jeg heller. Er 28 år og har egentlig ingen planer om å gifte oss. Har det bra som vi har det vi..

Skrevet

Vi er heller ikke gift. Kunne tenke meg å gifte meg jeg da, men forløpig har vi altfor mye annet å bruke 100 000 på ;o)

Skrevet

Jeg er ikke gift, enda... Skal fri neste helg, så håper på ja =) Er 25 år og vi har vært sammen i snart 10 år

Skrevet

Har en fått barn sammen er en jo "gift", og ingen grunn til å utstette det pga. alder. Mer bindende det enn et giftemål:)

Er ikke gift og skal heller ikke gifte oss. Har kontrakt og alt som sikrer oss, men det er rimeligere å gifte seg.

Skrevet

absolutt ikke :o) Kommer nok ikke til å skje med det første heller..

Skrevet

Er ikke gift heller, i Hverfall ikke endå, vi har gifte planer. Er 36 og har vært samboer i 15 år.

Skrevet

Jeg er ikke gift. Jeg blir 23 i år.. og vi har vært sammen i 3,5 år.. tror ikke vi gifter oss før om noen år. Hvis jeg blir fridd til da:P

Skrevet

hehe, neida... jeg er 29 og ikke gift. Men har to nydelige barn da. Vi skal gifte oss, men vil gjerne ha råd til å kunne betale for festen selv (med alt av mat og drikke inkl)

Skrevet

Så nå at artiklene var litt gamle men jeg tror ikke det har skjedd så utrolig mye ang dette....

Skrevet

Ikke gift jeg heller:o). Er bare samboere vi, ikke forlova enda engang:o). Men det kommer nok:o)

Skrevet

litt rart at du skulle si det for jeg får alltid inntrykk av det motsatte inne på disse sidene, altså at de fleste er ugifte. Selv er jeg lykkelig gift!

Skrevet

Jeg er heller ikke gift, men vi er forlovet nå da iallfall. Gifter oss pga at vi har f¨ått barn og vil sikre oss på best mulig måte hvis en av oss skulle falle fra..

Skjønner ikke helt hva du mener med at du syns det er for tidlig å gifte deg i en alder av 22-23 år mens det ikke er for tidlig å få barn?? Barn er en mye større forpliktelse enn giftemål!

Skrevet

Jeg er ikke gift.

Ikke alle som trenger å gifte seg for å være lykkelige sammen eller for å bevise noe...

Gleder meg masse til dagen kommer men har foreløpig ingen planer:-)

Skrevet

Veronica...

Tror du alle gifter seg for å være lykkelig sammen? Eller for å bevise noe for noen.....

Vi giftet oss fordi vi synes det var riktig og fordi vi ville ha de samme rettighetene overfor hverandre.

Skrevet

Vi er ikke gift. Blir nok ikke det med det første heller.

Skrevet

Heller ikke gift her.... Vi er begge 28 år.

Skrevet

hehe..nei jeg blir 29 i morra faktisk og er heller ikke gift med min kjære, men vi har tenkt å få det gjort før vi får "pepper" ;) Blir vel i løpet av året, men skal ikke gjøre noe stort utav det...vi har et hus som vi driver å pusser opp så et stort bryllup blir for dyrt....egge har stor familie/slekt...så da er det bedre å snike seg avgårde til tingretten ;)

Skrevet

Nei eg er ikkje gift, men eg lever nå som ei gift kone da. Kan ikkje sei at det er for tidlig å gifte seg, sidan me lever som ein familie, men me har ikkje ork til å organisere det.

Skrevet

Ikke gift ennå men blir det nok i juli i forbindelse med barnedåp

Skrevet

Nei jeg er ikke gift.. kommer ikke til å bli det med det første heller. Føler meg ikke helt klar for det enda.. er snart 25..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...